|
|
امروز: يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۲:۱۴
مدیرعامل اتوبوسرانی تهران عنوان کرد
کد خبر: ۳۷۵۶۰۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۵
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران افزود: البته در حال حاضر در ۸۰ درصد ایستگاه ها هزینه سفر پرداخت می‌ شود و ۲۰ درصد دیگر به دلیل نبود متصدی کنترل بلیت در تراکنش ثبت نمی شود که جزو ایستگاه های کم مسافر محسوب می شوند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از نصب کارتخوان های جدید بر روی تمامی اتوبوس های این شرکت، خبر داد.

به گزارش ایسنا، مهدی علیزاده با اعلام این خبر گفت: فناوری دستگاه‌هایی که در ایستگاه‌های تندرو قرار دارد قدیمی بوده و به همین دلیل با برنامه‌ریزی و هماهنگی صورت گرفته، از طریق سازمان فاوای شهرداری تهران، ۱۶۰ ایستگاه بی آرتی به دستگاه‌های ریدر جدید مجهز شدند که با نرم‌افزارهای جدید به صورت آنلاین کار را مدیریت می‌کنیم و ۱۵۰ دستگاه دیگر نیز ظرف چند روز آینده نصب خواهد شد.

وی ادامه داد: طبق برنامه ریزی انجام شده در تلاشیم تا پایان سال‌جاری تمامی اتوبوس‌های ملکی و خصوصی خطوط به دستگاه‌های جدید مجهز شوند که بحث فرار بلیت مدیریت شود.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران  افزود: البته در حال حاضر  در ۸۰ درصد ایستگاه ها هزینه سفر پرداخت می‌ شود و ۲۰ درصد دیگر به دلیل نبود متصدی کنترل بلیت در تراکنش ثبت نمی شود که جزو ایستگاه های کم مسافر محسوب می شوند.

بر اساس گزارش روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، وی دلیل عدم بکارگیری متصدی در برخی ایستگاه ها را نداشتن صرفه اقتصادی برای اتوبوسرانی عنوان کرده است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین