|
|
امروز: يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۰
کد خبر: ۳۷۵۵۹۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۴
صفارهرندی ادامه داد: یک روزی بسیج برای این بود که ایران برابر امواج کینه و دشمنی دشمنان محفوظ بماند، اما بسیج در این حد باقی نماند؛ بنابرفرمایش امام راحل، فرهنگ بسیجی مهم‌تر از سازمان بسیج است و این فرهنگ در قشرهای مختلف، انسان‌های جدیدی به وجود می‌آورد.

فارس: سردار محمدحسین صفارهرندی، مشاور فرمانده سپاه پاسداران و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در مراسم گرامیداشت هفته بسیج در مسجد جامع دماوند ضمن گرامیداشت این هفته، با اشاره به در پیش بودن ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) اظهار کرد: تقریباً همه جهان به لحاظ محبت نسبت به اهل بیت (ع) مشترک هستند و گروه کوچکی وجود دارند که ممکن است محبت اهل بیت (ع) در دل آنها ضعیف باشد.

وی به تأسیس بسیج توسط امام راحل اشاره کرد و گفت: بسیج، یکی از برجسته‌ترین کارها و تأسیس‌های امام خمینی (ره) بود؛ بسیج در ایران برای مقابله با کینه‌توزی‌های دشمنی که نشان داده بود تحمل ادامه نظام و انقلاب ما را ندارد، تشکیل شد.

فرهنگ بسیج در اقشار انسان‌های جدیدی می‌سازد/ شهید سلیمانی ظرفیت موجود در جهان اسلام را به رخ کشید

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: امام خمینی(ره) فرمودند مملکتی که 20 میلیون نفر جوان دارد، باید 20 میلیون بسیجی داشته باشد تا آسیبی به آن نرسد و جلوی خیره سری‌های دشمن گرفته شود.

صفارهرندی ادامه داد: یک روزی بسیج برای این بود که ایران برابر امواج کینه و دشمنی دشمنان محفوظ بماند، اما بسیج در این حد باقی نماند؛ بنابرفرمایش امام راحل، فرهنگ بسیجی مهم‌تر از سازمان بسیج است و این فرهنگ در قشرهای مختلف، انسان‌های جدیدی به وجود می‌آورد.

وی خاطرنشان کرد: از سویی دیگر، قسمت این بود که فرهنگ بسیجی بدون اینکه بخواهیم به کشورهای همسایه سرایت کند؛ شهید سلیمانی توانست ظرفیت موجود در جهان اسلام را به رخ بکشد، ما حواسمان نبود که این ظرفیت چقدر آماده و مستعد است.

حاج قاسم سلیمانی، ارتش بین المللی را شکل داد/ داعش انگشت کوچک جریان مزدور آمریکا و صهیونیست بود

مشاور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان بیان اینکه بسیجی کسی است که خود را به اقل خواسته‌ها و نیازها محدود کرده، اما حداکثر بهره‌وری را دارد، افزود: حاج قاسم سلیمانی برای جانفشانی در راه صیانت از حرم مطهر اهل بیت (ع) در عراق و سوریه فراخوان داد و افراد زیادی از کشورهایی همچون پاکستان، افغانستان، عراق، لبنان و ... اعلام آمادگی کردند.

صفارهرندی با تأکید بر اینکه سپاهی که شهید سلیمانی فرماندهی آن را بر عهده داشت، چند ملیتی بود، افزود: حاج قاسم سلیمانی، ارتش بین المللی را شکل داد؛ شیعیان اهل بیت (ع) از کشورهای مختلف برای دفاع از حرم شریف حرکت کردند و ان موضوع امروز به تجربه قدرتمندی تبدیل شده که مشاهده می‌کنید چگونه مقابل رژیم جهنمی کارساز شده است.

وی، گروه تکفیری داعش را انگشت کوچک جریان مزدور آمریکا و صهیونیست دانست که نابود شد، گفت: امروز با یک رژیم جهنمی مواجه هستیم که وقتی می‌خواهند آن را توصیف کنند، چهارمین ارتش قدرتمند جهان می‌دانند، اما در جنگ اخیر متوجه شدیم که القاب چقدر راحت مخدوش می‌شود.
بهترین قیمت تتر و ارزهای دیجیتال رو در صرافی اتراکس پیدا کنید!
تبلیغ
بهترین قیمت تتر و ارزهای دیجیتال رو در صرافی اتراکس پیدا کنید!
ثبت نام کن !
yn-ad

حماس با روحیه بسیجی چهارمین ارتش دنیا را دچار سرگیجه کرد/ آمریکا وضعیت نظامی و اداری اسرائیل را اداره می‌کند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: چهارمین ارتش قدرتمند جهان ظرف چند ساعت توسط یک گروه غیرحرفه‌ای که نه ارتش و نه حکومت حرفه‌ای دارد، به چالش کشیده شد؛ جمعیتی که در باریکه غزه محصور شده بودند، وقتی رفتار بسیجی از خود بروز دادند، توان این را پیدا کردند که ظرف چند ساعت، چهارمین ارتش جهان را به گونه‌ای ضربه بزنند که گیج و مبهوت بمانند.

صفارهرندی بیان کرد: یکی از سران کشورهای دوست منطقه گفت که در هفته اول جنگ، وزیر خارجه آمریکا به دیدارش رفته بود و اعلام کرد که وقتی وارد تلاویو شد، پس از ضربه‌ای که حماس به رژیم صهیونیستی زد، با بهم ریختگی مواجه شده و به نوعی فروپاشی اتفاق افتاده بود و مجبور شدند که خود آمریکایی‌ها وضعیت اسرائیل را از لحاظ اداری و نظامی اداره کنند.

وی با اشاره به اقدام قابل تحسین نیروهای حماس اضافه کرد: یک مشت بسیجی بلایی بر سر چهارمین ارتش قدرتمند دنیا آوردند که از سرگیجه نمی‌دانست چه کاری انجام دهد.

مراسم گرامیداشت سالروز تأسیس بسیج مستضعفین با عنوان «بسیج، مدرسه عشق» به همت پایگاه مقاومت بسیج شهید مصطفی خمینی با حضور صفار هرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و مسؤولان شهرستان و اقشار مختلف مردم در مسجد جامع دماوند برگزار شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین