کد خبر: ۳۷۵۵۶
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۳
فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران گفت: ایران به برکت خون شهدا و ولایت‌مداری ملت به اثرگذارترین کشور در تحولات بین‌المللی و جهانی تبدیل شده است.
سردار حسین نصیری بعد از ظهر امروز در یازدهمین یادواره شهدای تخریبچی گیلان در مهدیه این شهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گیلان اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس، برگ زرینی در تاریخ ایران معاصر است.

وی ایثارگری و مجاهدت را از ویژگی‎های بارز هشت سال دفاع مقدس دانست و افزود: شهدا و رزمندگان ما در صحنه جنگ، صحنه‎های زیبایی آفریدند که امروز برای همه ما افتخارآمیز است.

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران با بیان اینکه شهدا نماد عدالت، آزادی‎خواهی و دیانت هستند، گفت: پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی را مدیون شهدا هستیم.

سردار نصیری با بیان اینکه ایران به برکت خون شهدا و ولایت‌مداری ملت به اثرگذارترین کشور در تحولات بین‌المللی و جهانی تبدیل شده است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی الگوی آزادیخواهان جهان است.

وی با تأکید بر اینکه عزت، اقتدار و دفاع از مظلومان مهمترین شاخصه‌های انقلاب اسلامی است، گفت: مقاومت امروز ملت در برابر زیاده‎خواهی کشورهای قدرتمند  با تأسی از سیره شهدا است.

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران با تصریح بر تکریم خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر، افزود: تکریم خانواده معظم شاهد و ایثارگر وظیفه همگانی است.

سردار نصیری با بیان اینکه شهدای تخریبچی در دوران دفاع مقدس در عملیات‌ها نقش مهمی را داشتند، اظهار داشت: رزمندگان تخریبچی همواره پیشگام بودند و شهادت طلبی آنان مثال زدنی بود.

وی با اشاره به استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی، گفت: امروز بدون اتکا به مستکبران و با استقلال شاهد تبدیل شدن انقلاب اسلامی برای آزادیخواهان جهان هستیم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین