|
|
امروز: شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۳:۰۲
کد خبر: ۳۷۵۵۵۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۷
حق گردشگران و مسافران این است که با همه زیبایی‌ها و نقاط قوت و مثبت مقاصد گردشگری آشنا شوند و اینکه از آن ناآگاه و بی‌خبر باشند هم ممکن است موجب شود رفتارهای‌شان متناسب با آن جایگاه نباشد و هم خودشان از آن زیبایی‌هایی که در آن منطقه وجود دارد محروم شوند و حق‌شان ضایع شود.


فارس: نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه بیش از هزار و ۲۶۰ امامزاده و بقاع متبرک داریم، گفت: باید سیاست‌های گردشگری ما رویکرد مذهبی،ارزشی و انقلابی برجسته داشته باشد.

حجت الاسلام محمدباقر محمدی‌لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در همین خصوص، اظهار کرد: مازندران، استان مذهبی، دینی، انقلابی و ولایی بوده و به حق نام دیار علویان به این استان سرسبز داده شده است.

وی افزود: حق گردشگران و مسافران این است که با همه زیبایی‌ها و نقاط قوت و مثبت مقاصد گردشگری آشنا شوند و اینکه از آن ناآگاه و بی‌خبر باشند هم ممکن است موجب شود رفتارهای‌شان متناسب با آن جایگاه نباشد و هم خودشان از آن زیبایی‌هایی که در آن منطقه وجود دارد محروم شوند و حق‌شان ضایع شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه بیش از هزار و  ۲۶۰ امامزاده و بقاع متبرک داریم، بیان کرد: باید سیاست‌های گردشگری ما رویکرد مذهبی،ارزشی و انقلابی برجسته داشته باشد.

محمدی‌لائینی ادامه داد: آن کسانی که سیاست‌گذاری‌ها دست‌شان است باید الگویی را تدوین کنند.

وی تصریح کرد: هیأت‌های مذهبی، مساجد و محافل و حوزه‌های علمیه، علما و مفاخر برجسته در گذشته و امروز مازندران بی‌نظیر است، مازندران مرکز و قطب مذهبی می‌تواند باشد.

نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: در انقلاب اسلامی نیز نقش مردم مازندران هم در حمایت‌های مالی پشت جبهه و هم در خود جبهه و در عملیات‌های مختلف بسیار پررنگ بود.

محمدی‌لائینی با بیان اینکه فعالیت‌های زیادی در این خصوص انجام شد،گفت: قرارگاه و گروه‌های جهادی فراوانی از طلاب و بسیجیان و جوانان دانشگاهی پای کار آمدند، اما اینها نسبت به ظرفیت‌ها خیلی کم بوده و باید حق مطلب ادا شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین