|
|
امروز: چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۴:۴۱
کد خبر: ۳۷۵۵۴
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۶
رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به آمار گردشگران سلامت اشاره کرد و گفت: این افراد اغلب از کشورهای همسایه تقاضاهای بسیاری برای مراجعه به مراکز درمانی کشور دارند اما به طور مشخص جمهوری آذربایجان و عراق بیشترین مشتریان ما را تأمین می‌کنند.
سید امیر محسن ضیایی رئیس سازمان هلال احمر در حاشیه مراسم افتتاح هتل بیمارستان هلال احمر در جمع خبرنگاران با اشاره به افتتاح هتل بیمارستان هلال احمر اظهار کرد:تصمیم داشتیم تا در هلال احمر خدمت آبرومندانه‌ای ارائه کنیم که در عین حال ماندگار هم باشد و با توجه به تجربه خوب هلال احمر در بحث درمان، این هتل بیمارستان را افتتاح کردیم تا افرادی که نیاز به اقامت در کنار بیماران خود دارند بتوانند نزدیک محل درمان مقیم شوند.

وی تاکید کرد: لازم است چنین مکان هایی در دیگر نقاط کشور احداث شود.

رئیس سازمان هلال احمر با بیان اینکه تمام افرادی که به اقامت در کنار محل درمان خود نیاز داشته باشند می‌توانند از این خدمت بهره بگیرند، افزود: بیمارانی که از خارج از کشور برای درمان مراجعه می‌کنند نیاز بیشتری به اسکان در هتل بیمارستان دارند.

وی در ادامه به آمار گردشگران سلامت اشاره کرد و گفت: این افراد اغلب از کشورهای همسایه تقاضاهای بسیاری برای مراجعه به مراکز درمانی کشور دارند اما به طور مشخص جمهوری آذربایجان و عراق بیشترین مشتریان ما را تأمین می‌کنند.

ضیایی تاکید کرد: ایران نیروی انسانی مورد نیاز برای بحث گردشگری سلامت را دارد، گردشگری سلامت در دو،سه سال اخیر در کشور کمی سازماندهی شده و بخش خصوصی نیز در آن فعال شده است.

رئیس سازمان هلال احمر افزود: هلال احمر به عنوان یک مکمل درمانی در کشور در این حوزه نیز ورود کرده اما همچنان نیاز است که در حوزه گردشگری سلامت اقدامات زیادی انجام شود.

ضیایی در مورد برنامه‌های سال 94 هلال احمر در حوزه دارو و درمان گفت: هلال احمر به دنبال سهم‌گیری از بخش خصوصی نیست و هرجایی که کاری زمین افتاده باشد وارد شده و کمک می‌کند.

وی ادامه داد: در تولید و تأمین واکسن موفق بودیم همچنین برای تأمین واکسن حجاج قصد داریم تا تولید داخلی را جایگزین واردات کنیم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین