|
|
امروز: شنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۵:۵۵
کد خبر: ۳۷۵۴۴
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۲
معاون پیشگیری و درمان سازمان بهزیستی کشور از برگزاری نشست مشورتی و آموزشی منطقه ای مدیریت مصرف مواد شبه آمفتامینی خبرداد.
 محسن روشن پژوه معاون پیشگیری ودرمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور در گفت‌وگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت : شبکه منطقه ای سمن های حوزه کاهش تقاضای مواد، در آسیا (ادنا) فعالیت می کند که رئیس آن مدیر عامل شبکه تولد ی دوباره است که مجوز خود را از سازمان بهزیستی دریافت کرده است .

وی افزود: این شبکه در کشورهای مختلف نمایندگی دارد که با رایج زنی هایی که انجام داده همایش بین المللی را با عنوان نشست مشورتی و آموزشی منطقه ای مدیریت مصرف مواد شبه آمفتامینی برگزار می کند.

وی ادامه داد: این همایش با مشارکت سازمان بهزیستی کشور ، نماینده دفتر مقابله با موادو جرم سازمان ملل متحد برگزار خواهد شد.

معاون پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور تصریح کرد: در این همایش،  نمایندگان کشورهای مختلف از آسیاو اروپا باموضوع مدیریت مصرف مواد شبه آمفتامینی گرد هم خواهند آمد و برای کاهش آسیب این معزل اجتماعی برنامه ریزی می کنند.

وی خاطرنشان کرد: رئیس سازمان بهزیستی کشور ، قائم مقام دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر و رئیس شبکه منطقه ای آدنا نیز در این همایش حضور خواهند داشت .
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین