|
|
امروز: دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۳:۱۵
کد خبر: ۳۷۵۴۲
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۹
تمرین آبی پوشان عصر امروز ساعت 16 برگزار شد.
تمرین امروز آبی پوشان در راستای آماده سازی برای بازی تدارکاتی مقابل تیم پارسه و همچنین دیدار حساس‌شان در تبریز امروز در کمپ ناصر حجازی برگزار شد.

تمرین تیم استقلال امروز ساعت 16برگزار شد.

در ابتدا تمرین امیر قلعه نویی به مدت 10 دقیقه درباره مسائل فنی با بازیکنان به صحبت پرداخت و نکاتی را به آن‌ها گوشزد کرد.

حدود 30 هوادار از نزدیک نظاره گر تمرین امروز آ‌بی پوشان بودند، بازیکنان در ابتدای تمرین به دویدن پرداختند و دروازه بان نیز به صورت جداگانه زیر نظر کریم بوستانی تمرینات اختصاصی خود را دنبال کردند.

در ادامه تمرین بازیکنان کار با توپ را در دستور کار خود قرار دادند و بعد به انجام کارهای کششی و تاکتیکی پرداختند.

وحید طالب‌لو با سایر دروازه‌بانان به شوخی مشغول است و با نشاط‌‌ تر از بقیه تمرینات خود را دنبال می‌کند.

همچنین در تمرین امروز آبی پوشان بازیکنان امید و کارکنان این باشگاه مشغول به انجام بازی هستند.

فریدون زندی که چند روزی با استقلالی‌ها تمرین می‌کرد امروز در کمپ حجازی حاضر نشد. زندی قرار است یکی دو روز به صورت انفرادی تمرین کند و مجددا به جمع آبی‌پوشان بازگردد.

حسام کودک استقلالی که در تبلیغات تلویزیونی حضور پیدا کرده است بعد از مدت‌ها در محل تمرین حاضر شد و وقتی قلعه‌نویی وی را دید برخورد گرمی با این خرسال گرفت و گفت موهایت چقدر بلند شده است.

قبل از آغاز تمرین امروز استقلال امیرحسین صادقی، ستار همدانی، رضا عنایتی، حنیف عمران‌زاده و محسن فروزان مشغول بازی تنیس فوتبال بودند که کرکری این نفرات با یکدیگر جالب بود. هنگامی که تیم حنیف عمران‌زاده موفق شد بازی را از حریف خود ببرد او با صدای بلند فریاد می‌کشید و جالب اینجا بود که رو به عکاسان کرد و در کنار عنایتی، فروزان و محمود فکری عکس یادگاری گرفت.

بعد از اینکه بازیکنان به گرم کردن بدن‌های خود پرداختند سپس در قالب گروه‌های سبز، زرد و نارنجی بازی ترکیبی انجام دادند که مدافعان، هافبک‌ها و مهاجمین هر کدام کاروهای جداگانه به تن کرده بودند.

در حاشیه تمرین امروز تیم استقلال امیر قلعه‌نویی با حسام کودکی که قبلا از سرمربی استقلال لقب مسی آینده فوتبال ایران را گرفته بود بازی تنیس فوتبال انجام داده بود.

هافبک روسی که چند روز قبل در محل تمرین استقلال حاضر شده بود امروز هم در برنامه هایتاکتیکی تیم حضور پیدا کرد این درحالیست که استقلال تنها یک سهمیه زیر ۲۳ سال در لیست خود جای دارد.

تیم فوتبال استقلال فردا در دیداری دوستانه به مصاف پارسه خواهد رفت و آبی‌پوشان روز جمعه در ورزشگاهی یادگار امام شهر تبریز به مصاف گسترش‌فولاد خواهند رفت.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین