|
|
امروز: يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۶
کد خبر: ۳۷۵۳۵۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۵
عزت الرشیق، یکی از مقامات حماس به الجزیره گفت که مذاکرات جاری برای آتش بسی است که «چند روز» طول می‌کشد و شامل ترتیباتی برای ورود کمک‌ها به غزه و مبادله گروگان‌های گرفته شده توسط حماس با افرادی است که توسط اسرائیل زندانی شده اند.

اسماعیل هنیه رهبر حماس بامداد سه شنبه گفت که حماس به توافق آتش بس با اسرائیل "نزدیک است". هنیه با بیان اینکه این گروه پاسخ خود را به میانجی‌های قطری داده است، گفت: «ما به دستیابی به یک توافق آتش بس نزدیک هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، عزت الرشیق، یکی از مقامات حماس به الجزیره گفت که مذاکرات جاری برای آتش بسی است که «چند روز» طول می‌کشد و شامل ترتیباتی برای ورود کمک‌ها به غزه و مبادله گروگان‌های گرفته شده توسط حماس با افرادی است که توسط اسرائیل زندانی شده اند.

 الرشیق گفت که این توافق شامل آزادی زنان و کودکان اسرائیلی از غزه در ازای آزادی زنان و کودکان فلسطینی از «زندان‌های اشغالی» می‌شود.

 الرشیق گفت که قطر این توافق را اعلام خواهد کرد.

 دو منبع آگاه با مذاکرات آتش‌بس به خبرگزاری فرانسه گفتند که توافق موقت شامل یک آتش‌بس پنج روزه است که شامل توقف جنگ روی زمین و محدودیت‌هایی برای عملیات هوایی اسرائیل بر فراز جنوب غزه است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین