|
|
امروز: جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۱
کد خبر: ۳۷۵۳۴۵
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲

حسام الدین آشنا مشاور حسن روحانی در دوران ریاست‌جمهوری اودر توئیتی در واکنش به خبر سایت ریاست جمهوری مبنی بر «افتتاح بیمارستان امام خمینی شهریار پس از 34 سال انتظار» نوشت:

قابل توجه رئیس جمهور محترم:

18 خرداد 94 تركی معاون استاندار تهران: " در جریان سفر رئیس جمهور مقدار اعتبار600 میلیارد ریال برای تكمیل ساختمان بیمارستان 313 تختخوابی امام خمینی شهریار_ كه 20 سال از زمان كلنگ‌زنی آن گذشته و اعتباری برای آن اختصاص نیافته بود_  در نظر گرفته شده است.

‏10 شهریور1399 بندپی استاندار تهران:" پیشرفت ۸۶ درصدی بیمارستان شهرستان شهریار بعد از حدود بیست سال  نتیجه همدلی و وفاق بین مسئولین در شهریار است."

5 آذر 1399 بندپی: بیمارستان شهریار آماده افتتاح شده است.

شهریور 1400 دولت را تشکیل داده‌اید.

‏3اردیبهشت 1401 از شهریار بازدید کرده‌اید و دستور داده‌اید بیمارستان 313 تختخوابی امام خمینی تا پایان سال 1401 تکمیل شود.

‌‏11 اردیبهشت 1401 شفیع زاده فرماندار ویژه شهرستان شهریار:"هم اکنون میزان پیشرفت فیزیکی این بیمارستان به ۹۰ درصد می‌رسد و بخش پلی کلینیک آن به پایان رسیده و بخش غربالگری سرطان  که به صورت خیرساز در کنار آن در دست اجرا است".

‏8 خرداد 1401: شفیع زاده: تکمیل این پروژه نیاز به ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار دارد که این رقم در سفر رئیس جمهوری به این شهرستان به تصویب رسیده است.

1 آذر 1401 شفیع زاده: با تخصیص 250 میلیارد تومان به این پروژه، میزان پیشرفت فیزیکی بیمارستان تاکنون به حدود 90 درصد رسیده‌است.

‏1 آبان 1402بیمارستان امام خمینی (ره) شروع به پذیرش بیمار و انجام اعمال جراحی کرده و در ماه‌های آینده مرکز جامع سرطان آن نیز با پیشرفته‌ترین تحهیزات تشخیصی و درمانی راه‌اندازی خواهد شد.

28 آبان 1402 بیمارستان امام خمینی شهریار را افتتاح فرموده‌اید.

‌‏بنا بر این سیر خبری -اگر درست باشد-یک پروژه با پیشرفت فیزیکی حدود 90% در طول 6 سال را تحویل گرفته‌اند و با2.5 سال تأخیر نسبت به زمان بندی اصلی و 9 ماه تاخیر نسبت به دستور جنابعالی آن را بدون تکمیل بخش سرطان تحویل داده‌اند. در مورد بهای تمام شده نسبت به برآورد اولیه هم عرضی نیست.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین