|
|
امروز: شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۲
کد خبر: ۳۷۵۳۳۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۸
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در ادامه با بیان اینکه کارآگاهان تحقیقات گسترده را آغاز کردند، گفت: کارآگاهان طی اطلاعاتی که به‌دست آوردند متوجه شدند که قاتل به صورت غیرقانونی از کشور به مقصد ترکیه خارج شده است، اما کارآگاهان با استفاده از اقدامات کارآگاهی و اطلاعاتی گسترده در نهایت متوجه شدند که قاتل فراری از کشور خارج نشده و در یکی از مناطق شمال شهر تهران مخفی شده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ پایتخت از دستگیری قاتل مردی ۴۰ ساله در جنوب تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار علی ولی‌پور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: اوایل اسفندماه سال گذشته و درپی وقوع یک فقره قتل هولناک در یکی از محله‌های جنوب شهر تهران، رسیدگی به موضوع در دستورکار تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و آنان در گام نخست با تن پیمایی از جسد مقتول متوجه شدند که مقتول حدودا ۴۰ ساله است و از ناحیه گردن به شدت مجروح شده و به قتل رسیده است.

وی با بیان اینکه در بررسی‌های بعدی مشخص شد ضارب حدودا ۱۸ ضربه چاقو را به ناحیه گردن مقتول وارد کرده است، گفت: کارآگاهان در گام بعدی با استفاده از تحقیقات میدانی و اطلاعاتی گسترده در محل قتل متوجه شدند در تاریخ مذکور قاتل که از اراذل و اوباش جنوب شهر تهران بوده کنار مغازه‌ای در نزدیکی منزلش به همراه دوستش در حال صحبت بوده که مقتول با یک خودرو سراتو چند بار از نزدیکی قاتل عبور کرد. سپس این دو نفر با یکدیگر درگیر شده و قاتل با ضربه چاقو مقتول را به قتل رساند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در ادامه با بیان اینکه کارآگاهان تحقیقات گسترده را آغاز کردند، گفت: کارآگاهان طی اطلاعاتی که به‌دست آوردند متوجه شدند که قاتل به صورت غیرقانونی از کشور به مقصد ترکیه خارج شده است، اما کارآگاهان با استفاده از اقدامات  کارآگاهی و اطلاعاتی گسترده در نهایت متوجه شدند که قاتل فراری از کشور خارج نشده و  در یکی از مناطق شمال شهر تهران مخفی شده است.

ولی‌پور گودرزی افزود:  در ادامه کارآگاهان مخفیگاه دقیق متهم را در محدوده سعادت آباد شناسایی کرده و با انجام عملیات‌های پلیسی در ۲۸ آبان ماه سال جاری و پس از چندین ماه کار اطلاعاتی این فرد را دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ انتقال دادند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده، گفت: متهم در بازجویی های اولیه منکر حقایق شد، اما مستندات و مدارک و فیلم صحنه جنایت موجود باعث شد که وی ناگزیر لب به اعتراف باز کند و به قتل مردجوان معترف شود. متهم به قتل در بخشی از اعترافاتش  به ماموران گفت که در کنار مغازه دوستش نشسته و در حال صحبت بود که خودروی سراتو با یک سرنشین حدودا سه بار از روی به روی آنها رد شده است. ابتدا توجهی به آن نکرده اما ناگهان متوجه شده که راننده سراتو کمی جلوتر با یکی از دوستانش درگیری فیزیکی پیدا کرده است. قاتل که در هنگام درگیری در شرایط طبیعی خود قرار نداشت، برای دفاع از دوستش وارد درگیری شده و با چاقو آن مرد را به قتل رسانده و از محل متواری شده است.

وی با اشاره به تشکیل پرونده برای متهم دستگیر شده، گفت: متهم با صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضایی، برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار دارد و پس از آن روانه دادسرا خواهد شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین