|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۶
کد خبر: ۳۷۵۱۸۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۱:۱۷
بر اساس گزارش یدیعوت احارونت، اسرائیل به دنبال آن است که تونی بلر، نخست‌وزیر سابق بریتانیا را به عنوان هماهنگ‌کننده نوار غزه منصوب کند، چراکه می‌خواهد فشار بین‌المللی را در ادامه جنگ کاهش دهد. دفتر رهبر نخست وزیر اسبق بریتانیا در پاسخ به یدیعوت احارونت گفت که «به او مسئولیتی داده نشده یا پیشنهادی نشده است»، اما مستقیماً هرگونه تماس را رد نکرد.
بر اساس گزارش یدیعوت احارونت، اسرائیل به دنبال آن است که تونی بلر، نخست‌وزیر سابق بریتانیا را به عنوان هماهنگ‌کننده نوار غزه منصوب کند، چراکه می‌خواهد فشار بین‌المللی را در ادامه جنگ کاهش دهد.  

به گزارش انتخاب این نشریه به نقل از مقامات بلندپایه ناشناس گفت، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر، امیدوار است از تجربیات بلر استفاده کند تا نگرانی های بین المللی در مورد تلفات غیرنظامی جنگ اسرائیل در غزه را کاهش دهد.

 این گزارش حاکی از آن است که با بلر در این مورد تماس گرفته شده و مذاکرات در هفته های اخیر ادامه داشته است.  دفتر رهبر نخست وزیر اسبق بریتانیا در پاسخ به یدیعوت احارونت گفت که «به او مسئولیتی داده نشده یا پیشنهادی نشده است»، اما مستقیماً هرگونه تماس را رد نکرد.

این نشریه نوشت که تعریف دقیق، دامنه و اختیارات مسئولیت پیشنهادی هنوز به وضوح تعریف نشده است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین