|
|
امروز: يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۳
کد خبر: ۳۷۵۱۷۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۲
سردار جعفری، فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله با بیان اینکه فشار اصلی مشکلات در کشور بر دوش مردم است، گفت: سطح رفاه و زندگی است که اکنون در ایران است از بسیاری از کشورهای پیرو نظام سرمایه‌داری در غرب بیشتر است ولی این امر نباید باعث شود مسوولان مشکلات اقتصادی کشور را حل نکنند.
فارس:  فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین و غزه را اوج ذلالت استکبار جهانی دانست و گفت:علیرغم جنایات رژیم صهیونیستی همگان بدانند فتح قدس کلید و رمز ظهور حضرت مهدی (عج) است.

سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری، فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله الاعظم امشب در نشست روشنگری جهان پسا اسرائیل در مسجد جامع شهر آستانه‌اشرفیه فرمانده سابق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین و غزه را اوج ذلالت استکبار جهانی دانست و اظهار کرد: این روزها شاهد جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و فلسطین هستیم ولی همگان بدانند فتح قدس کلید و رمز ظهور حضرت مهدی (عج) است.

جعفری با تاکید بر نقش فرهنگ استکبار ستیزی جمهوری اسلامی در مقاومت ملت‌های مسلمان در مقابل رژیم صهیونیستی و آمریکا، بیان کرد: انقلاب اسلامی یک راهی را پیش پای آزادگان جهان گذاشته و به برکت خون شهدا و مجاهدینی که در این راه تلاش کرده و جان خود را فدا کردند، به اشاعه راه الهی امام خمینی (ره) در بین کشورهای اسلامی کمک کرده و این قدم استوارتر شده است.

وی، مقاومت مردم مظلوم غزه را نتیجه ایستادگی، مقاومت، مجاهدت و فداکاری ملت ایران دانست و تصریح کرد: داعش را آمریکا و رژیم صهیونیستی تشکیل داد تا ابتدا کشورهای شیعه اطراف ایران را از بین برده و سپس به جمهوری اسلامی حمله کند ولی با ایثار شهدای مدافع حرم از جمله شهید حاج قاسم سلیمانی، داعش در نتفه نابود شد.

فتح نیل تا فرات نقشه شوم رژیم صهیونیستی

فرمانده سابق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به برنامه استکبار جهانی و صیهونیست جهانی برای فتح از نیل تا فرات، بیان کرد: صیهونیست جهانی،  قبل از پیروزی انقلاب اسلامی قصد فتح کشورهای مختلف از نیل تا فرات را داشت، ولی جمهوری اسلامی این برنامه رژیم غاصب قدس را از بین برد و به همین منظور استکبار در دهه چهارم انقلاب، داعش را تاسیس کردند تا آرزوی دیرینه صیهونیست را به تحقق برساند.

به گفته جعفری، مردم عراق، سوریه، لبنان با کمک رزمندگان پاکستانی، افغانستانی و مدافعین حرم موفق شدند عراق و سوریه که بسیج نداشت را از شر گروه تروریستی داعش به سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی نجات دهند.

وی، تشکیل حشد الشعبی برگرفته از نهضت امام خمینی (ره) و بسیج دانست و گفت: ساماندهی حشد الشعبی به دست سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید المهدی المهندس و تأسیس آن به دستور مرجع عالیقدر شیعه در کشور عراق آیت الله سیستانی یک اقدام تاریخی بوده که نقش مهمی در نابودی داعش داشته است.

فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله، با بیان اینکه نابودی داعش نتیجه تفکر جهادی برگرفته از انقلاب اسلامی در طول ۴۴ سال گذشته بوده است، تصریح کرد: داعش به نزدیکی کاخ‌ رئیس جمهور سوریه رسیده و در حال فتح دمشق بود و آن جا بود که با ورود مردم، عقب نشینی داعش در سوریه آغاز شد و این همان نقش فکری جمهوری اسلامی در جهان اسلام است.

جعفری، با بیان اینکه نابودی داعش به همگان اثبات کرد که ملت شیعه ایران همواره در مقابل ظالم ایستادگی می‌کنند، افزود: بعد از ماجرای داعش تمامی مسلمانان جهان به این یقین رسیدند، که ملت ایران با رهبری مقام معظم رهبری و فرماندهی شهید حاج قاسم سلیمانی تنها ملت حامی شیعه و اسلام در جهان هستند که همواره پای کار دفاع از مظلوم بوده و در این راه شهدایی را تقدیم اسلام و انقلاب کردند.

وی، یکی از ثمرات مهم شهادت شهید سردار حاج قاسم سلیمانی را ایجاد پیوند قلبی میان مردم ایران و عراق دانست و گفت: دل‌های مردم عراق و سوریه با ملت ایران بعد از حضور پررنگ رزمندگان ایرانی در مبارزه با داعش و شهادت حاج قاسم سلیمانی به یک‌دیگر پیوند خورد و این وحدت تاکنون و تا صادر حضرت مهدی موعود (عج) پایدار خواهد بود.

فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله، عملیات طوفان الاقصی را اوج اقتدار جبهه مقاومت دانست، بیان کرد: رژیم صهیونیستی دارای  ارتشی بود که تمامی ارتش‌های اطراف فلسطین را شکست دهد و آرزوی فتح از نیل تا فرات را داشته ولی اکنون به چنان حقارتی رسیده که حریف یک گروه جبهه مقاومت یعنی حماس و یک و نیم میلیون جمعیت مردم غزه نیست و در حال نابودی است.

مجاهدت مردم غزه درس بزرگی به ملت‌های آزادی‌خواه جهان داد

جعفری با بیان اینکه فداکاری و مجاهدت مردم فلسطین و غزه درس بزرگی به ملت‌های آزادی‌خواه جهان داده است، تصریح کرد: فداکاری و مجاهدت مردم فلسطین و غزه درس بزرگی به تمامی ملت‌ها داد که اگر از جمهوری اسلامی تبعیت کرده و به روحیه ایستادگی و استکبار ستیزی انقلاب توجه کنند هیچ قدرتی توان مقابله با اسلام را ندارد.

وی با بیان اینکه ایستادگی مردم ایران در دوران دفاع مقدس درس بزرگی به مسلمانان در حوزه‌های مختلف داده است، تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس امید مردم به پروردگار و امام راحل (ره) بود و همان ایستادگی مردم ایران در دوران دفاع مقدس درس بزرگی به ملت‌های مسلمان در لبنان، فلسطین، سوریه و عراق داد که می‌توان با صبر بر ظلم و استکبار فائق آمد.

فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله، یکی از ویژگی‌های بارز مردم ایران را ولایت‌مداری، بصیرت و تبعیت بی چون چرا از ولایت فقیه دانست و بیان کرد: بعد از دوران دفاع مقدس مسائل مختلف و فتنه‌هایی در سال‌های ۷۸  ۸۸، ۹۶ و سال گذشته و از جنگ‌های اقتصادی داشتیم که هرکدام اگر در هر کشوری اتفاق می‌افتاد منجر به سرنگونی آن نظام می‌شد ولی مردم مجاهد و مجاهدپرور جمهوری اسلامی در تمامی عرصه‌ها با موفقیت به مسیر خود ادامه می دهد.

جعفری با اشاره به وجود ۲ محور بیرونی و داخلی جمهوری اسلامی در حوزه‌های مختلف، گفت: محوریت بیرونی جمهوری اسلامی ظلم سیتزی و مقابله با ظالم و دفاع از مظلوم است و انقلاب در این حوزه به موفقیت ۱۰۰ درصدی رسیده‌ایم ولی در بعد داخلی و در عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی علیرغم موفقیت‌های به دست آمده دارای مشکلاتی نیز هستیم که در حال برطرف شدن است.
خرید انواع مدل های ساعت دیواری فانتزی در رنگ و ابعاد متنوع؛با گارانتی

فشار اصلی مشکلات در کشور بر دوش مردم است

وی با بیان اینکه فشار اصلی مشکلات در کشور بر دوش مردم است، گفت: سطح رفاه و زندگی است که اکنون در ایران است از بسیاری از کشورهای پیرو نظام سرمایه‌داری در غرب بیشتر است ولی این امر نباید باعث شود مسوولان مشکلات اقتصادی کشور را حل نکنند.

جعفری با بیان اینکه وجود هشت هزار شهید در گیلان نشان‌دهنده ولایت پذیری مردم این استان در عرصه‌های مختلف از جمله دوران دفاع مقدس است  اظهار کرد: گیلان علیرغم اینکه کیلومترها از جبهه‌ در دوران دفاع مقدس فاصله داشته است ولی هشت هزار شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرد.

وی با اشاره به وجود حرم مطهر حضرت سلطان سید جلال الدین اشرف (ع) و شهید سردار مهدی خوش‌سیرت در شهرستان آستانه‌اشرفیه، گفت: آستانه‌اشرفیه یکی از شهرهای تاریخی به لحاظ محتوای دینی و اسلامی است که مشاهیر زیادی را در خود جای داده است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین