|
|
امروز: دوشنبه ۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۱
کد خبر: ۳۷۵۰۶۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۶
این شبکه از ابتدا با صراحت و شفافیت کامل عنوان نموده که همه توان خود را در راستای بهره مندی کشور از تمامی ظرفیت های ایران اسلامی به کار خواهد گرفت تا نخبگان و جوانان توانمند این مرز و بوم که تاکنون و به دلایل مختلف مورد استفاده جدی به ویژه در سطوح عالی مدیریت کشور قرار نگرفته اند، امکان بروز و ظهور دانش و توان خود را بیابند.

فارس: فاطمه سادات حمیدیان سخنگوی شبکه راهبردی یاران انقلاب اسلامی (شریان) با اشاره به حاشیه های ایجاد شده مبنی بر صحبت‌های منصوره معصومی (یکی از اعضای این شبکه) خاطرنشان کرد: در ابتدا باید بگویم به عنوان جدیدترین و جوان ترین مجموعه مردمی و انقلابی که در مدت زمان کوتاهی که از آغاز به کار آن می گذرد، توانسته اقبال جمع کثیری از جوانان و نخبگان در حوزه های مختلف و در سطح استان های کشور را به خود جلب نماید ریشه برخی از بی اخلاقی ها و ناجوانمرادی ها در عرصه سیاست نسبت به این جریان موفق و فراگیر را هم می توان در همین اقبال گسترده مردمی جستجو کرد.

وی افزود: این شبکه از ابتدا با صراحت و شفافیت کامل عنوان نموده که همه توان خود را در راستای بهره مندی کشور از تمامی ظرفیت های ایران اسلامی به کار خواهد گرفت تا نخبگان و جوانان توانمند این مرز و بوم که تاکنون و به دلایل مختلف مورد استفاده جدی به ویژه در سطوح عالی مدیریت کشور قرار نگرفته اند، امکان بروز و ظهور دانش و توان خود را بیابند.

حمیدیان تصریح کرد: بدون تردید، تحقق این مهم نیازمند میدان دادن به همه سلائق و تفکراتی است که دل در گرو اسلام و ایران اسلامی دارند، چراکه باور داریم ایران متعلق به همه ایرانیان است و  پیمودن مسیر پیشرفت، تعالی و عزت روزافزون کشور به دست توانمند آحاد مردم همین دیار ممکن خواهد شد.

وی در ادامه گفت: قویا معتقدیم که هیچ گروه و جریانی نباید و نمی تواند ایران و انقلاب اسلامی را برای خود و به نفع خود مصادره نماید؛ ایرانی که برخوردار از ظرفیت ها و بهره مند از مردم متعهد و نخبگان توانمندی است که دلشان برای سرزمینشان می تپد و همواره در برهه های مختلف، تعلق و تعهد ایرانی و اسلامی خود را به اثبات رسانده اند.

حمیدیان خاطرنشان کرد: در این راستا، اکنون شبکه یاران انقلاب اسلامی به منظور جلوگیری از هدررفت این سرمایه های عظیم انسانی، شریانی شده برای حضور و مشارکت کامل این ظرفیت های پیدا و پنهان، از چپ و راست مورد انتقاد و بی مهری برخی از جریاناتی قرار می گیرد که احتمالا دلیلش افرادی است که به واسطه توزیع قدرت سیاسی و فرایند تمرکززدایی از آن، منافع خود را در خطر می بینند.

وی افزود: بی شک، شریان از طریق شبکه های ده گانه خود (که تنها یکی از آنها در حوزه سیاست فعالیت می کند) و هم اکنون در حال گسترش در سطح تمامی استان های کشور می باشد، با دیدگاه های متعدد و متفاوتی مواجه است که نفس این موضوع را مبارک تلقی نموده و پیشرفت کشور را از همین مسیر ممکن می داند.

حمیدیان در پایان گفت: بدیهی است که شریان در معنای گستره خود، حکم محملی را دارد برای طرح ایده های متفاوت و گاهاً متضادی که به تشتت آراء و گفتگوهای محکم کمک خواهد کرد و بالطبع با توجه به گستردگی این شبکه، شریان خود را پاسخگوی جزئیات این گفتگوها نمی داند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین