|
|
امروز: شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۳۷۴۸۳۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۹
مجلس حاضر که واپسین ماههای خود را می گذراند عملکرد قابل دفاعی نداشته و همین عدم توفیق موجب قهر بخش هایی از جامعه با انتخابات و‌صندوق های رای شده لذا اکنون ما می خواهیم آشتی با صندوق های رای و انتخابات را با ارایه برنامه و راهبرد برقرار سازیم.


فارس: دبیر اجرایی شورای وحدت اصولگرایان گفت: سه شعار «گام دوم»، «تحول خواهی»و «مردم محوری» شعارها و برنامه های انتخاباتی ما را شکل و جهت خواهد داد.

منوچهر متکی سخنگو و دبیر اجرایی شورای وحدت در نشست هیات عالی شورای وحدت نقش بانوان و جوانان را به مثابه دو پیشران انتخابات پیش رو عنوان کرد و گفت: ما برای انتخابات اسفند ماه که مجلس  دوازدهم را شکل می‌ دهد دیدگاه و رویکرد کلان و جدی داریم.

متکی در ادامه با تصریح بر این‌که سه شعار «گام دوم»، «تحول خواهی» و «مردم محوری» شعارها و برنامه های انتخاباتی ما را شکل و جهت خواهد داد افزود: مردم این انتظار را دارند که بدانند و ایمان پیدا کنند مجلس جدید چه تغییری می خواهد ایجاد کند؟ چه برنامه جدیدی دارد و چه حرف تازه ای می خواهد مطرح کند که ناظر بر حل و فصل مشکلات جامعه و مردم باشد؟

وی گفت: مجلس حاضر که واپسین ماههای خود را می گذراند عملکرد قابل دفاعی نداشته و همین عدم توفیق موجب قهر بخش هایی از جامعه با انتخابات و‌صندوق های رای شده لذا اکنون ما می خواهیم آشتی با صندوق های رای و انتخابات را با ارایه برنامه و راهبرد برقرار سازیم.

متکی با ابراز امیدواری نسبت به اینکه باید همه تلاش کنیم تا انتخابات آتی با مشارکت بالای آحاد جامعه و در نقاط مختلف کشور و با شور و نشاط برگزار شود، افزود: هم شورای نگهبان و هم‌ وزارت کشور از یکسو و هم احزاب و تشکل های سیاسی وهم  نامزدها و هواداران آنها از سوی دیگر در گرم شدن تنور انتخابات نقش ممتاز دارند و باید در این مسیر احساس مسوولیت جدی داشته باشند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین