|
|
امروز: شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۱
کد خبر: ۳۷۴۸۲۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۶
این نماینده مجلس گفت: در آن جمعه ارباب رجوع بسیاری را دیده و خسته بودم و صبحانه و نهار هم نخورده بودم و [جلسه مذکور] بعداز ظهری بود که هوای گرمی در تبریز بود و نهایتاً به خاطر گرمی هوا و گرسنگی دچار ضعف شدم. این فیلم را که دیدم از حرکات سهوی که در آن بود، خیلی متاثر شدم.

ایسنا: علیرضا منادی سفیدان نماینده مردم آذر شهر، اسکو و تبریز و رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در ویدئویی که در حساب کاربری خود منتشر کرده است، با بیان اینکه «اخیرا فیلمی تقطیع شده که مربوط به تابستان گذشته است، در فضای مجازی پخش شد»، خطاب به مخاطبان صفحه خود اظهار کرد: در واقع وظیفه نمایندگی ما ایجاب می‌کند پیگیر حقوق مردم باشیم و مستحضر هستید که چگونه پیگیر حقوق پرداخت نشده معلمان بودیم؛ همچنین اخیراً پیگیر تعداد ۲۰ هزار کلاس بدون معلم بودیم و ترک فعل را به مسئولان گوش‌زد کردیم و همچنین پیگیر همسان‌سازی حقوق اساتید دانشگاه‌ها و حقوق بازنشستگان عزیز و کارگران در زمینه تبدیل وضعیت بودیم.

وی با طرح این ادعا که «این‌ها همه هزینه این پیگیری‌های مجدانه است و بنظرم فیلم انتقادی نیست بلکه انتقامی است»، افزود: این عزیزان در جمع بزرگی بودند که توانستیم در مجلس ۳۶ هزار و صد نفر از آن‌ها را در آزمون‌هایی که دادند به استخدام آموزش و پرورش درآوریم؛ تعدادی محدودی در کل کشور هستند که پیگیر هستیم تا انشاءالله این‌ها به نحوی به آموزش و پرورش بازگردند؛ با این‌ها صمیمی هستم و اکثرشان را به اسم می‌شناسم. این افراد ۳ روز را در تبریز بودند و ما میزبان آن‌ها بودیم و در روز پنجشنبه آن‌ها را ملاقات کردم و به اصرار آن‌ها جمعه نیز مجدداً با آن‌ها دیدار کردم.

این نماینده مجلس گفت: در آن جمعه ارباب رجوع بسیاری را دیده و خسته بودم و صبحانه و نهار هم نخورده بودم و [جلسه مذکور] بعداز ظهری بود که هوای گرمی در تبریز بود و نهایتاً به خاطر گرمی هوا و گرسنگی دچار ضعف شدم. این فیلم را که دیدم از حرکات سهوی که در آن بود، خیلی متاثر شدم.

منادی سفیدان در پایان عنوان کرد: همان‌طور که جسارت پیگیری حقوق مردم را دارم و اعتراض و رسیدگی و احقاق حقوق مردم [را انجام می‌دهم] الان هم جسارت عذرخواهی دارم و عذرخواهی می‌کنم. انشاءالله که همه رسانه‌ها پیگیر مشکل این‌ها [معلمان] باشند؛ من هم دوباره پیگیری مشکل این عزیزان خواهم بود.

به گزارش ایسنا، طی روزهای گذشته ویدئویی در فضای مجازی با عنوان رفتار عجیب و زننده یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در دیدار با مردم منتشر شده که با واکنش‌هایی همراه بود. در این ویدئو تعدادی از معلمان در دفتر علیرضا منادی سفیدان نماینده مردم آذر شهر، اسکو و تبریز که ریاست کمیسیون آموزش و تحقیقات را نیز بر عهده دارد حضور دارند و درحال طرح مطابلات خود هستند و در مقابل این نماینده حین گوش دادن به صحبت‌های معلمان، درحال انجام اقداماتی نا متعارف نظیر باد زدن خود با کاغذ، خاراندن صورت و گردن، خوردن و تکان دادن صندلی خود است؛ این اقدامات موجب شد تا بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی و همچنین برخی از نمایندگان از او انتقاد کنند و خواستار غذرخواهی این نماینده مجلس از مردم شوند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین