|
|
امروز: چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۷
کد خبر: ۳۷۴۶۲۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۱
ناصر کنعانی در صفحه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) با اشاره به تداوم جنایت صهیونیست‌ها علیه مردم غزه نوشت: «جنایات هولناک و ضد انسانی ‎رژیم کودک‌کش صهیونیستی علیه ملت مظلوم ‎فلسطین در غزه پس از ‎شکست غیر قابل ترمیم هفت اکتبر، موجب زوال همیشگی این رژیم نزد وجدان‌های بیدار بشری در سراسر جهان شد و زوال محتوم آن را سرعتی مضاعف بخشید.

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: در فاجعه ‎نسل‌کشی جاری در ‎غزه، تمام راه‌ها برای رژیم صهیونیستی و حامیان آن به سمت شکست ختم می‌شود.

به گزارش ایسنا، ناصر کنعانی در صفحه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) با اشاره به تداوم جنایت صهیونیست‌ها علیه مردم غزه نوشت: «جنایات هولناک و ضد انسانی ‎رژیم کودک‌کش صهیونیستی علیه ملت مظلوم ‎فلسطین در غزه پس از ‎شکست غیر قابل ترمیم هفت اکتبر، موجب زوال همیشگی این رژیم نزد وجدان‌های بیدار بشری در سراسر جهان شد و زوال محتوم آن را سرعتی مضاعف بخشید.

جنایات وحشیانه ۲۲ روزه اخیر و ادامه‌دار صهیونیست‌ها در غزه، همچنین زوال اخلاقی رژیم آمریکا و دیگر حامیان آشکار و پنهان رژیم آپارتاید صهیونیستی را به همه جهانیان نشان داد و نقاب از چهره تزویر آنان برکشید البته در فاجعه ‎نسل‌کشی جاری در ‎غزه، تمام راه‌ها برای رژیم صهیونیستی و حامیان آن به سمت شکست ختم می‌شود.»



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین