|
|
امروز: شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۲
کد خبر: ۳۷۴۵۹۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۳
مسعود سرآبادانی بازیکن تیم شمس آذر قزوین بدلیل عدم رعایت مفاد ماده ۷۱ آیین نامه انضباطی مبنی بر اظهارات علیه داور مسابقه پس از دیدار مورخ پنجم آبان مقابل فولاد خوزستان به استناد ماده ۱۰۰ مقررات انضباطی و تا صدور رای مقتضی، از همراهی تیم خود در مسابقات محروم بوده و لازم است دفاعیات خود را ظرف مهلت ۴۸ ساعت به کمیته انضباطی فدراسیون ارسال کند.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در مورد تخلفات دو مسابقه از هفته هفتم لیگ برتر دستور موقت صادر کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی پس از اخذ گزارشات مقامات رسمی مسابقات هفته هفتم لیگ برتر مبادرت به صدور ۲ قرار دستور موقت به شرح ذیل کرد:

۱- جواد نکونام سرمربی تیم استقلال تهران به دلیل عدم رعایت مفاد ماده ۷۱ آیین نامه انضباطی مبنی بر اظهارات علیه داور مسابقه پس از دیدار مورخ پنجم آبان مقابل آلومینیم اراک به استناد ماده ۱۰۰ مقررات انضباطی و تا صدور رای مقتضی، از همراهی تیم خود در مسابقات محروم بوده و لازم است دفاعیات خود را ظرف مهلت ۴۸ ساعت به کمیته انضباطی فدراسیون ارسال کند.

۲- مسعود سرآبادانی بازیکن تیم شمس آذر قزوین بدلیل عدم رعایت مفاد ماده ۷۱ آیین نامه انضباطی مبنی بر اظهارات علیه داور مسابقه پس از دیدار مورخ پنجم آبان مقابل فولاد خوزستان به استناد ماده ۱۰۰ مقررات انضباطی و تا صدور رای مقتضی، از همراهی تیم خود در مسابقات محروم بوده و لازم است دفاعیات خود را ظرف مهلت ۴۸ ساعت به کمیته انضباطی فدراسیون ارسال کند.

رای صادره ظرف مهلت دو روز پس از ابلاغ قابل تجدید نظر خواهی در کمیته استیناف است.

به گزارش ایسنا، نکونام در نشست خبری پس از بازی در اعتراض به عملکرد داوری گفته بود: در حال فکر کردن هستم که چه بگویم تا فردا اعلام نکنند تا اطلاع ثانوی محروم! نمی‌شود که هیچ چیزی هم نگوییم. هواداران نسبت به وضعیت داوری معترض هستند. واقعا خسته شدیم. به خدا خسته شده‌ام. به دین، به ایمان خسته شده‌ایم. دیگر نمی‌دانیم چه بگوییم. قبل از بازی با مس رفسنجان می‌دانستم چرا این اتفاق برای ما افتاده بود. حتی بازی با سپاهان می دانستم چرا که در دیدار نساجی و سپاهان این اتفاق برای من رخ داده بود.

نکونام ادامه داد: دو دیدار ما را آقای مهدوی قضاوت کرده است، می خواهم بدانم داور دیگری در فوتبال ایران وجود ندارد؟ به چه دلیل در هفت بازی استقلال دو بازی را باید وی قضاوت کند و در بازی قبلی استقلال در آزادی نیز مرتکب اشتباه شد و پنالتی نگرفت. امروز ۱۰ دقیقه وقت اضافه گرفت. به یاد دارم در دیدار با ذوب آهن ضربه‌ای به سر این بازیکن اصابت کرد ‌و آمبولانس وارد زمین شد و آن بازی ۱۰ دقیقه وقت اضافه گرفتند. گفتند ۶ دقیقه اما پس از آن یک مرتبه وقت اضافه ۱۰ دقیقه شد و دوید و به بیرون زمین آمد و گفت ۶ دقیقه را نشان ندهید.

او بیان کرد: این چه داوری است؟ تمام مردم و خانواده های استقلالی خسته شده اند. متاسفانه خیلی باید دعوا کنیم. باید با همه چیز بجنگیم و بایستیم. بدون هیچ جنگی تیم های دیگر سه امتیاز سه امتیاز می‌گیرند. بسم الله بگویند چه اتفاقی برای ما افتاده است؟ برای چه ۱۰ نفره شدیم؟ بازیکن تیم حریف به حسین مرادمند فن فیتو و کنده زده است اما اخراجش نمی‌کند و به حسین مرادمند و مرتضی تبریزی کارت زرد داده و به آن بازیکن که فن فیتو زده کارت زرد داده، داور چهارم و آقای صالحی کنار زمین مات مانده بودند.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین