|
|
امروز: شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۴
کد خبر: ۳۷۴۵۶۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۴
امام جمعه کرج گفت: در موضوع حمله به غزه وقتی کرانه باختری جدی تر وارد عمل شود در آن وقت تمرکز اسراییل بیشتر از بین می رود چراکه این رژیم که روزی نماد قدرت بود اکنون توان ایستادگی ندارد .

ایرنا: نماینده ولی فقیه دراستان البرز و امام جمعه کرج گفت: غزه به امید آینده ای بدون صهیونیست، همچنان مقاوم ایستاده است .

آیت الله "سید محمد مهدی حسینی همدانی" درخطبه های نمازجمعه این هفته کرج افزود: غزه مقاومت می کند تا چهره همه مقصران این جنایات را به جهان نشان دهد .

وی بیان کرد: بخش عمده ای از موفقیت های حماس از محور مقاومت با حمایت کشورهایی مانند سوریه، لبنان و ایران بوده که رژیم غاصب نیز درتلاش برای آوردن آمریکا به میدان است.

امام جمعه کرج در این بخش از سخنان خود که با همراهی نمازگزاران در شعار مرگ بر اسراییل همراه بود گفت: اکنون کشورهای خط مقاومت یکصدا علیه رژیم غاصب شده اند بطوریکه ملت ها با قومیت های مختلف می بینیم که حتی اگر دولت های آنان همراه نباشند جنایات رژیم اسراییل را محکوم می کنند .

وی با اشاره به فرمایشات رهبرمعظم انقلاب اضافه کرد: وجدان بشریت در مساله فلسطین بیدار شده و منشا آن انقلاب اسلامی است اگرچه برخی از دولت ها و سازمان ها هنوز درخواب هستند .

آیت الله حسینی همدانی یادآورشد: اگرچه در داخل برخی افراد بی بوته چیزهایی می گویند و فریاد جانم فدای ایران سر می دهند اما به چیزهایی که بیان می کنند پای بند نیستند وگرنه جان برای آنها می دادند .

وی اضافه کرد: امروز با طوفانی که در غزه مقاومت برپا کرده ساختار اقتصادی صهیونیست دچار مشکل شده و هرروز که می گذرد رژیم غاصب ضرر می کند .

امام جمعه کرج گفت: در موضوع حمله به غزه وقتی کرانه باختری جدی تر وارد عمل شود در آن وقت تمرکز اسراییل بیشتر از بین می رود چراکه این رژیم که روزی نماد قدرت بود اکنون توان ایستادگی ندارد .

وی دراین بخش از سخنان خود که با همراهی نمازگزاران در تکبیر گفتن همراه بود بیان کرد: یمن هم وارد عرصه می شود و اسراییل دیگر توان ایستادگی ندارد چراکه روز پیروزی نزدیک است .

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به پایان تحریم موشکی برخی از افراد در ایران گفت: با برداشتن این محدودیت خرید و فروش ادوات نظامی ضربه دیگری به مستکبران وارد کرده است .

وی افزود: دشمنان می گفتند اگر ایران دسترسی به سلاح یابد، بی ثابتی بوجود می آید درحالی که خود رژیم اسراییل و استکبارجهانی دنیا را بهم ریخته اند.

مظلوم ماندنی و ظالم رفتنی است

امام جمعه کرج ادامه گفت: دشمنان دنیاطلب نمی توانند در مقابل مردم شهادت طلب مقاومت کنند .

وی تاکید کرد: بنابراین برخی مراقب تحلیل های خود باشند و مبارزه حماس با تحلیل و برنامه شروع شده بنابراین تا حصول به نتیجه نهایی ادامه دارد .

خیرین برای توسعه اماکن ورزشی پای کار بیایند

نماینده ولی فقیه در استان البرز در ادامه با تبریک افتخارات کسب شده از سوی ورزشکاران البرز در مسابقات پارا آسیایی افزود: امروز همگان باید به ورزش اهمیت بدهیم و نشان می دهد اگر عزم باشد پرچم ایران بالا است .

وی یادآور شد: گفتمان ورزش همگانی به دلیل شادابی و نشاطی که برای جامعه دارد پررنگ شود که در این زمینه رسانه ها و تبلیغات موثر هستند .

آیت الله حسینی همدانی گفت: توان ورزش قهرمانی را داشته و داریم اما با برخی موانع مواجه هستیم بنابراین باید همت مردم و مسوولان به همراه خیرین پای کار آید به ویژه در مناطق محروم اماکن ورزشی توسعه یابد .

وی اضافه کرد: استعدادهای ورزشی شناسایی شود و سازمان امور مالیاتی واقفان و خیرین را مساعدت داشته باشد چراکه نیاز به زیرساخت های بسیاری در حوزه ورزش داریم .

امنیت ایران مردم پایه است

امام جمعه کرج با اشاره به هفته پدافند غیرعامل ، امنیت ایران اسلامی را امنیت مردم پایه خواند که پایدار است چراکه مردم ایران شهادت مدار هستند .

وی اضافه کرد: در هیچ جای دنیا این مردم شهادت مدار نیستند و تلاش دشمنان برای ناامنی تا امروز بی نتیجه بوده چراکه با تکیه بر بصیرت و احکام الهی آسیبی به کشور نمی رسد .

مشارکت انتخاباتی به صورت ویژه مدنظر قرار گیرد

نماینده ولی فقیه دراستان البرز در ادامه با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب گفت: امنیت ، سلامت ،مشارکت و رقابت چهار مولفه ای است که ایشان مدنظر قراردادند که در این بین مشارکت انتخاباتی از اهمیت بالاتری برخوردار است .

وی افزود:تمام افراد باید تلاش کنند مسیر مشارکت حداکثری برای امنیت ملی تقویت شود .

امام جمعه کرج تذکر داد: هر کاری که مشارکت مردم را به خطر بیندازد باید جلوی آن گرفته شود بنابراین در این زمینه باید در چینش افراد در برخی جاها تقوا ، حقوق مردم رعایت و مدنظر قرارگیرد .

وی با اشاره به هفته نوجوان و مناسبت های تاریخی مانند شهادت شهید فهمیده ، آرمان علی وردی ، شهید روح الله عجمیان گفت: این روزها پیام های خاص خود را دارد و باید این نکته را مدنظر قرارداد که نوجوان ایرانی در زمان خودش وظیفه ای که داشته را انجام داده است .

امام جمعه کرج افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و در جنگ تحمیلی در دفاع از حرمین شرفین، در بسیج سازندگی و کمک به مردم آسیب دیده از حوادث طبیعی ، در دفاع از ناموس و حفظ امنیت نوجوان و جوان ایرانی پای کار بوده است .

وی یادآور شد: این حرکت در گام دوم انقلاب که برای تمدن سازی باید جامعه پردازی کرد اهمیت دارد .

آیت الله حسینی همدانی تاکید کرد: باید جوان ایرانی بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد چراکه دشمنان با زمین گیرکردن آنان به دنبال آن هستند چرخ های پیشرفت کشور را از پای دربیاورند .

وی گفت: دشمنان تلاش می کنند تا جوانان و شخصیت هایی که در دفاع از کشور نقش بسزایی داشتند تکرار نشود اما هربار می بینند که نوجوان ایرانی در هر مقطعی به میدان می آید و از کشور دفاع می کند .

امام جمعه کرج با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب خطاب به جوانان افزود: شما می توانید ترفند های دشمن را نقش برآب کنید و چقدر رژیم اسراییل تلاش کرد تفکر شهدای نوجوان توسعه نیابد اما غافل از رویش های جدیدی بود که آن را نابود می کند .
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین