|
|
امروز: دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۹
کد خبر: ۳۷۴۵۰۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۵
«ابو عبیده» سخنگوی گردان‌های عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) امروز (پنجشنبه) در بیانیه‌ای اعلام کرد تعداد اسرایی که به دلیل بمباران و قتل‌عام‌های بی‌وقفه رژیم صهیونیستی کشته شدند، حدود ۵۰ نفر ارزیابی می‌کند.

سخنگوی گردان‌های «عزالدین القسام» اعلام کرد که در نتیجه حملات پیاپی رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه ۵۰ اسیر کشته شدند.

به گزارش ایسنا، «ابو عبیده» سخنگوی گردان‌های عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) امروز (پنجشنبه) در بیانیه‌ای اعلام کرد تعداد اسرایی که به دلیل بمباران و قتل‌عام‌های بی‌وقفه رژیم صهیونیستی کشته شدند، حدود ۵۰ نفر ارزیابی می‌کند.

پیش از این، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود که از زمان آغاز عملیات طوفان‌الاقصی، ۳۰۹ نظامی صهیونیست کشته شدند و ۲۲۴  تن هم در اسارت مقاومت فلسطین هستند.

القسام پیش از این چهار اسیر را به دلایل بشردوستانه آزاد کرده بود.

این  در حالی است که امروز روزنامه انگلیسی فایننشال تایمز گزارش داد قطر در تلاش است تا توافقی را در مورد آزادی ۵۰ اسیر دیگر از نوار غزه نهایی کند.

منابع رسانه‌ای نیز از نگرانی خانواده‌های اسرای صهیونیست در نوار غزه نسبت به تبعات حمله زمینی این رژیم به این باریکه و فشارهای آن‌ها بر کابینه این رژیم برای صرف نظر کردن از آن و مذاکره در این‌باره پرده برداشتند.

«ناعوم الون» از نزدیکان یکی از اسرای صهیونیست در نوار غزه در انتقاد به تهدیدهای مکرر مقامات نظامی و سیاسی رژیم اشغالگر مبنی بر تلاش برای نابودی جنبش حماس گفت: «آزاد کردن اسرا باید بالاترین اولویت باشد، نه نابودی حماس، نه کنترل غزه و نه هیچ چیز دیگری.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین