|
|
امروز: شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۸
کد خبر: ۳۷۴۵۰۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۵
نماینده فلسطین در سازمان ملل گفت: روزانه هزار فلسطینی در جنایت جنگی اسرائیل کشته می‌شوند که قابل توجیه نیست. چرا برخی از مردم در قبال اسرائیلی‌ها احساس حزن و اندوه می‌کنند و رنج مردم فلسطین را نادیده می‌گیرند. ما خواستار احترام به قوانین بین‌المللی، عدم نقض آن و توقف اقدامات گزینشی هستیم.

نماینده فلسطین در سازمان ملل در سخنانی گفت، آنچه در نوار غزه رخ می‌دهد جنایت‌های شنیع و وحشیانه است و باید متوقف شود.

به گزارش ایسنا، «ریاض منصور» نماینده فلسطین در سازمان ملل طی سخنرانی در نشست مجمع عمومی سازمان ملل که با موضوع فلسطین برگزار شد گفت « در نتیجه بمباران غزه توسط رژیم صهیونیستی طی چند روز گذشته حدود ۳۰۰۰ کودک و ۱۷۰۰ زن جان باختند. همچنان ۱۶۰۰ فلسطینی از جمله ۹۰۰ کودک در غزه زیر آوار هستند و از سرنوشت آن‌ها اطلاعی نداریم».

نماینده فلسطین در سازمان ملل عنوان داشت، کارکنان سازمان ملل و پزشکان در نوار غزه به خاطر کار خود بهای سنگینی را می‌پردازند.

منصور گفت: بیمارستان‌های غزه به سردخانه هایی برای نگهداری جان‌باختگان در نتیجه بمباران اسرائیل تبدیل شده‌اند. مرگ و ویرانی در همه جای غزه است و هیچ جایی در این باریکه امن نیست. آنچه در نوار غزه رخ می‌دهد، جنایت‌های شنیع و وحشیانه است و باید متوقف شود.

به گزارش الجزیره، نماینده فلسطین در سازمان ملل گفت: روزانه هزار فلسطینی در جنایت جنگی اسرائیل کشته می‌شوند که قابل توجیه نیست. چرا برخی از مردم در قبال اسرائیلی‌ها احساس حزن و اندوه می‌کنند و رنج مردم فلسطین را نادیده می‌گیرند. ما خواستار احترام به قوانین بین‌المللی، عدم نقض آن و توقف اقدامات گزینشی هستیم.

نماینده فلسطین گریه‌کنان در سخنرانی خود در سازمان ملل گفت: کل محله‌ها در نوار غزه ویران و خانواده‌ها نابود شدند. ما خواستار توقف بمباران غزه و نجات جان کودکان و غیرنظامیان هستیم.

وی اظهار داشت، پاسخ به کشتار غیرنظامیان یک طرف، کشتن غیرنظامیان طرف دیگر نیست.

نماینده فلسطین تصریح کرد، رژیم صهیونیستی خانواده «وائل الدحدوح»، خبرنگار الجزیره در غزه را هدف قرار داد، زیرا خبرنگاران هدف اشغالگران هستند.

او تاکید کرد: به پیش‌نویس قطعنامه ما رای دهید تا دیوانگی و جنون اسرائیل را متوقف کنیم و به جنگ استانداردهای دوگانه‌ای که هرگز قبلا شاهد آن نبوده‌ایم پایان دهیم. بمباران غزه باید متوقف شود تا از تبعاتی که هیچ کدام خواهان آن نیستیم جلوگیری شود.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین