|
|
امروز: شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۲:۴۹
کد خبر: ۳۷۴۴۹۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲
واحد نظارتی دانشگاه علوم پزشکی و نظام پزشکی، بهداشت و اداره نظارت بر اماکن و اتحادیه‌ها و اصناف باید نظارت بیشتری بر مجموعه‌های تحت نظارات خود داشته باشند و با اقدامات پیشگیرانه، اجازه فعالیت و اقدامات غیرقانونی افراد سودجو و تهدید سلامت جامعه را ندهند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان از پلمب هفت مرکز زیبایی و درمانی در اهواز خبر داد.

صادق جعفری چگنی گفت: این مراکز در مناطق غرب شهرستان اهواز بدون مجوز قانونی اقدام به دخالت در امر پزشکی می‌کردند که با رصد پاسداران گمنام امام زمان در سازمان اطلاعات سپاه حضرت ولیعصر عج شناسایی و با دستورات قضایی و حضور معاون دادستان اهواز پلمب شدند.

به گزارش ایسنا به نقل از دادگستری کل خوزستان، وی افزود: واحد نظارتی دانشگاه علوم پزشکی و نظام پزشکی، بهداشت و اداره نظارت بر اماکن و اتحادیه‌ها و اصناف باید نظارت بیشتری بر مجموعه‌های تحت نظارات خود داشته باشند و با اقدامات پیشگیرانه، اجازه فعالیت و اقدامات غیرقانونی افراد سودجو و تهدید سلامت جامعه را ندهند.

جعفری چگنی با تاکید بر برخورد قاطع دستگاه قضا با این متخلفان، گفت: در حوزه تخلفات در حوزه پزشکی، همه دستگاه‌های اجرایی باید به وظیفه قانونی خود عمل کنند و ترک فعل‌های صورت گرفته در این خصوص پیگیری خواهد شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین