|
|
امروز: شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۱
کد خبر: ۳۷۴۴۱۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۲
در این ماده سیدعلی اصغر جوانمردی در رقابت با حریفانش موفق شد بهترین پرتاب خود را به طول ۱۶ متر و ۱۷ سانتیمتر ثبت کند و به مدال طلای این ماده رسید. در این ماده پرتابگرانی از ازبکستان و چین دوم و سوم شدند.

ملی پوش پرتاب وزنه ایران به مدال طلای این رشته در چهارمین دوره بازیهای پاراآسیایی دست پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا به هانگژو، رقابت های دوومیدانی چهارمین دوره بازیهای پاراآسیایی که از صبح امروز چهارشنبه در ورزشگاه مرکزی شهر هانگژو چین آغاز شده است، با رقابت پرتابگران وزنه در کلاس F۳۵ پیگیری شد.

در این ماده سیدعلی اصغر جوانمردی در رقابت با حریفانش موفق شد بهترین پرتاب خود را به طول ۱۶ متر و ۱۷ سانتیمتر ثبت کند و به مدال طلای این ماده رسید. در این ماده پرتابگرانی از ازبکستان و چین دوم و سوم شدند.

صعود هاجر صفرزاده به فینال دوی ۲۰۰ متر زنان

دونده تیم ملی پارادوومیدانی ایران با کسب عنوان نخست مرحله مقدماتی، به دیدار فینال این ماده راه یافت.

مسابقات پارادوومیدانی چهارمین دوره بازیهای پاراآسیایی امروز چهارشنبه در ورزشگاه مرکزی شهر هانگژو چین پیگیری شد که در ماده ۲۰۰ متر زنان هاجر صفرزاده قهدریجانی به رقابت با حریفان خود پرداخت.

صفرزاده در پایان مرحله مقدماتی به عنوان نفر اول از مرحله مقدماتی صعود کرد و ضمن شکستن رکورد این رشته باید برای کسب مدال روز چهارشنبه با حریفانش رقابت کند.

علی نوایی در پاراجودو برنز گرفت

علی نوایی ملی‌پوش پاراجودو ایران صاحب مدال برنز در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو شد.

به گزارش ایسنا، در روز سوم و پایانی مسابقات پاراجودو در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو ، علی نوایی ملی‌پوش ایران در وزن ۹۰+ کیلوگرم کلاس J1 ، در دیدار رده‌بندی مقابل «عزیزبک نورمومینوف» از ازبکستان قرار گرفت و این حریف را ایپون کرد تا صاحب مدال برنز شود.

نوایی پیش از این دو برد مقابل نمایندگان کره جنوبی و هند و یک شکست مقابل نماینده چین بدست آورده بود.

رکابزنان پارادوچرخه سواری از صعود به فینال باز ماندند

به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا، در سومین روز از بازی های پاراآسیایی هانگژو، دو نماینده پارادوچرخه سواری کشورمان از صعود به فینال  مسابقات باز ماندند.

مهدی محمدی و بهروز فرزاد دو نماینده پارادوچرخه سواری کشورمان در این دوره از بازی ها در ماده ۴۰۰۰ متر تعقیبی انفرادی کلاس c۴  رقابت کردند که به مقام هفتم و هشتم رسیدند.

در این ماده دوچرخه سواران کشورهای چین، اندونزی و ازبکستان عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

روز گذشته، محمد دلیر پارادوچرخه سوار کشورمان در تایم تریل انفرادی یک کیلومتر و در کلاس B (نابینایان و کم بینایان) با زمان ۱:۰۶.۳۴۳ دقیقه موفق به کسب مدال برنز شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین