|
|
امروز: يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۱
کد خبر: ۳۷۴۴۱۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۵
درحمله صهیونیست‌ها به مناطق مختلف غزه، شش تن از اعضای خانواده بیوک پس از بمباران خانه‌شان در قیزان النجار در جنوب استان خان یونس توسط جنگنده‌های رژیم صهیونیستی شهید شدند. همچنین در پی هدف قرار دادن خانه‌ خانواده ابو سعود در مرکز رفح در جنوب غزه در اردوگاه الشابوره دو تن شهید و تعدادی مجروح شدند که به بیمارستان ابویوسف النجار منتقل شدند. همچنین خبرنگار الجزیره گفت، هواپیماهای رژیم صهیونیستی مسجدی را در خیابان الجلاء در شهر غزه منهدم کردند.

در نوزدهمین روز از جنگ غزه، رژیم صهیونیستی با اشاره‌های مستمر مبنی بر آغاز تهاجم زمینی به غزه به حملات هوایی بی‌امان به این باریکه و مناطق مختلف کرانه باختری به خصوص اردوگاه جنین ادامه دادند و طبق اعلام خبرنگار المیادین، تعداد شهدای غزه به حدود ۶۰۰۰ تن نزدیک شده و زخمی‌ها نیز به حدود ۲۰ هزار تن رسیده‌اند.

به گزارش ایسنا، درحمله صهیونیست‌ها به مناطق مختلف غزه، شش تن از اعضای خانواده بیوک پس از بمباران خانه‌شان در قیزان النجار در جنوب استان خان یونس توسط جنگنده‌های رژیم صهیونیستی شهید شدند. همچنین در پی هدف قرار دادن خانه‌ خانواده ابو سعود در مرکز رفح در جنوب غزه در اردوگاه الشابوره دو تن شهید و تعدادی مجروح شدند که به بیمارستان ابویوسف النجار منتقل شدند. همچنین خبرنگار الجزیره گفت، هواپیماهای رژیم صهیونیستی مسجدی را در خیابان الجلاء در شهر غزه منهدم کردند.

وزارت داخلی غزه نیز اعلام کرد که در نتیجه حملات رژیم صهیونیستی به مناطق جبالیا، تل الهوا، اردوگاه نصیرات و خان ​​یونس در جنوب نوار غزه ۱۶ شهروند شهید شدند.

خبرنگار المیادین در غزه می‌گوید، تعداد شهدای غزه به حدود ۶۰۰۰ تن نزدیک شده و زخمی‌ها نیز به حدود ۲۰ هزار تن رسیده‌اند.

به گفته این خبرنگار،رژیم صهیونیستی تا الان بیش از ۴۰ مسجد و کلیسا را در حملات مستمرشان ویران کرده‌اند. تعدادی شهدای غزه طی ساعات گذشته به حدود ۱۰۰ تن رسید.

این در حالی است که احمد الکحلوت، مدیر آتش‌نشانی و دفاع مدنی در شمال غزه تاکید کرد: عملیات برای آواربرداری و نجات شهروندان با توجه به کمبود سوخت در شرایط دشواری انجام می‌شود و حملات مداوم صهیونیست‌ها به خانه‌ها و مجاورت بیمارستان‌های غزه شهدای زیادی برجای گذاشته است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین