|
|
امروز: يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۶
کد خبر: ۳۷۴۳۸۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۱
از امشب تا فردا (۲ تا ۳ آبان‌ماه) با نفوذ سامانه بارشی آسمان نیمه ابری تا ابری، در بعضی ساعت‌ها در بخش‌های شمالی استان به‌ویژه ارتفاعات شرقی همراه با مه، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید و در ارتفاعات بالادست با بارش برف و احتمال کولاک پیش‌بینی می‌شود.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، از امشب تا فردا (۲ تا ۳ آبان‌ماه) با نفوذ سامانه بارشی آسمان نیمه ابری تا ابری، در بعضی ساعت‌ها در بخش‌های شمالی استان به‌ویژه ارتفاعات شرقی همراه با مه، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش ایسنا بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی، طی پنج روز آینده وضعیت جوی استان تهران آسمانی صاف تا قسمتی ابری، در بعضی ساعتها همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

از امشب تا فردا (۲ تا ۳ آبان‌ماه) با نفوذ سامانه بارشی آسمان نیمه ابری تا ابری، در بعضی ساعت‌ها در بخش‌های شمالی استان  به‌ویژه ارتفاعات شرقی همراه با مه، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید و در ارتفاعات بالادست با بارش برف و احتمال کولاک پیش‌بینی می‌شود.

طی این مدت در نیمه جنوبی استان گاهی وزش باد شدید و احتمال گردوخاک مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فیروزکوه با کمینه دمای ۲ درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۳ آبان‌ماه) قسمتی ابری، در صبح ابری، گاهی افزایش باد با حداقل دمای ۱۵  و حداکثر دمای ۲۳ درجه سانتیگراد و طی ‌پنجشنبه (۴ آبان‌ماه) صاف و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین