|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۳:۵۱
کد خبر: ۳۷۴۳۷۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۴
کمیته بین‌المللی صلیب سرخ اعلام کرد، بیمارستان‌های شمال غزه با شرایط بسیار دشواری مواجه هستند. پزشکان در وضعیت خوبی نیستند و تیم‌های پزشکی به حمایت نیاز دارند. نیازهای بیمارستان‌های شمال غزه بسیار بالاست.

کمیته بین‌المللی صلیب سرخ اعلام کرد که بیمارستان‌های شمال غزه با شرایط بسیار دشواری مواجه هستند و نباید هدف حملات قرار بگیرند.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت النشره، کمیته بین‌المللی صلیب سرخ اعلام کرد، بیمارستان‌های شمال غزه با شرایط بسیار دشواری مواجه هستند. پزشکان در وضعیت خوبی نیستند و تیم‌های پزشکی به حمایت نیاز دارند. نیازهای بیمارستان‌های شمال غزه بسیار بالاست.

این کمیته اعلام کرد: بیمارستان‌ها نباید هدف حملات قرار بگیرند و باید به کارکنان بخش بهداشت اجازه داد که فعالیتشان را انجام دهند.

هفتم اکتبر جاری جنبش حماس عملیات طوفان الاقصی را با شلیک هزاران موشک از نوار غزه و عملیاتی ویژه شامل حمله به چندین شهرک در غلاف غزه آغاز کرد و در ادامه درگیری‌هایی در خیابان‌های این منطقه میان مبارزان فلسطینی و نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی شکل گرفت. در ادامه جنگنده‌های این ارتش حملات هوایی شدیدی را علیه نوار غزه آغاز کردند که تا امروز تعداد شهدای فلسطینی در این حملات به بیش از ۵۰۰۰ تن رسیده و بیش از ۱۴ هزار تن دیگر نیز زخمی شدند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین