|
|
امروز: جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۳۷۴۲۹۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۵
اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران شامگاه یکشنبه تلفنی در رابطه با آخرین تحولات جنگ در غزه و حملات جنایتکارانه دشمن صهیونیستی علیه ملت فلسطین گفت‌وگو کرده و راه‌های توقف جنایات وحشیانه این رژیه علیه ساکنان غزه را بررسی کردند.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای از گفت‌وگوی تلفنی اسماعیل هنیه و حسین امیرعبداللهیان درباره جنگ غزه خبر داد.

به گزارش ایسنا، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران شامگاه یکشنبه با یکدیگر به‌صورت تلفنی گفت‌وگو کردند.

به نوشته الجزیره، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران شامگاه یکشنبه تلفنی در رابطه با آخرین تحولات جنگ در غزه و حملات جنایتکارانه دشمن صهیونیستی علیه ملت فلسطین گفت‌وگو کرده و راه‌های توقف جنایات وحشیانه این رژیه علیه ساکنان غزه را بررسی کردند.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» در بیانیه‌ای اعلام کرد که دو طرف در این تماس تلفنی، به بررسی آخرین تحولات مربوط به حمله رژیم صهیونیستی به غزه پرداختند.

حماس افزود: هنیه و امیرعبداللهیان همچنین چگونگی استفاده از همه روش‌ها برای جلوگیری از جنایات دشمن در غزه را مورد بحث و بررسی قرار دادند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین