|
|
امروز: يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۶
کد خبر: ۳۷۴۲۰۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۲
سنایی راد در ادامه سخنانش بیان کرد: در دو سال اخیر اسرائیل دنبال این بود صورت مسئله فلسطین را از دنیا پاک کند و دیدیم رونمایی از روابط با این رژیم جعلی در بین کشورهای عرب و مسلمان باب شده بود، در حالی که مقام معظم رهبری هشدار دادند روی اسب بازنده شرط‌بندی نکنید اما روندی شروع شد که کشورهای مدعی مثل عربستان می‌خواست این کار را بکند.

ایسنا: معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه مقامت، حماس را به این مرحله رساند که سیلی تاریخی به اسرائیل وارد کند، گفت: رژیم صهیونیستی مجبور است اقدام محدود را بپذیرد و اگر بخواهد ریسک و نامحدود عمل کند، اتفاقی نخواهد افتاد مگر اینگه بگوییم خودشان برای فروپاشی شتاب کردند.

سردار سنایی راد عصر امروز، ۲۹ مهرماه در تجمع میثاق با شهید قدس سپهبد حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهدای کرمان و مراسم آغاز رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج با موضوع "فلسطین مقتدر مظلوم" اظهار کرد: این رویداد در هیاهوی رسانه‌ای استکبار، می‌تواند برای جهان الهام بخش باشد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه عملیات "طوفان الاقصی" شکست بزرگ اطلاعاتی، نظامی و روانی به رژیم صهیونیستی وارد کرد، افزود: منطقه عملیاتی حول باریکه غزه است که در این باریکه ۳۶۴ کیلومتر مربعی حدود دو میلیون و ۲۰۰ هزار نفر مهاجر سکونت دارند که ۷۰ درصد آنها مهاجران و آوارگان هستند و  به این نقطه بزرگ‌ترین زندان روباز دنیا گفته می‌شود که از یک طرف به آب و از سه طرف با دیوارهای بتنی و میادین مین محاصره شده و تنها چند گذرگاه با عوارض بسیار سنگین دارد.

سنایی راد در ادامه سخنانش بیان کرد: در دو سال اخیر اسرائیل دنبال این بود صورت مسئله فلسطین را از دنیا پاک کند و دیدیم رونمایی از روابط با این رژیم جعلی در بین کشورهای عرب و مسلمان باب شده بود، در حالی که مقام معظم رهبری هشدار دادند روی اسب بازنده شرط‌بندی نکنید اما روندی شروع شد که کشورهای مدعی مثل عربستان می‌خواست این کار را بکند.

در اسرائیل غیرنظامی وجود ندارد

معاون دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا گفت: شهرک‌نشنینان، نیروی شبه نظامی هستند و چیزی به عنوان غیرنظامی در اسرائیل نداریم زیرا همه آنها می‌دانند در منطقه‌ای آمده‌اند که باید در کنار سایر صهیونیست‌ها در اراضی تحت اشغال بجنگند.

وی با اشاره به تدابیر شدید امنیتی رژیم صهیونیستی در غزه اظهار کرد: در برخی مناطق در پشت دیوارهای اطراف غزه، از داخل تا هفت متر حفر شده تا امکان ایجاد تونل هم نباشد و دیوارهای اطراف مجهز به سنسورهای حرارتی و لرزشی هستند و اسرائیل برای کنترل در هر دقیقه چند عکس از منطقه می‌گیرد.

سنایی راد با تشریح مواضع حماس در قبال رژیم صهیونیستی در سال‌های اخیر بیان کرد: مقاومت به این نتیجه رسید دست به اقدامی بزند و چاره‌ای جز واکنش هوشمندانه و قدرتمندانه نبود و دقیق و هوشمندانه چنین عملیاتی را طراحی کردند.

وی افزود: یکی از علت‌های غافلگیری صهیونیست‌ها این است که این رژیم ماه‌ها درگیر مسائل داخلی است و مشکلات معیشتی و اقتصادی صدای برخی از صهیونیست‌ها را در آورده است؛ از سوی دیگر به دلیل فرسایشی شدن جنگ، برخی از ادامه جنگ خسته شده‌اند زیرا برای زندگی مرفه به این منطقه آمدند اما سال‌ها درگیر جنگ هستند.

صهیونیست‌ها آمار واقعی از اُسرایشان ندارند

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: کل درگیری اولیه در عملیات طوفان الاقصی چند دقیقه بود. عملیات ترکیبی دریایی، زمینی و هوایی بود و صهیونیست‌ها از اُسرایشان آمار واقعی ندارند. تعدادی از مفقودان قطعا اسیر هستند و برای نخستین بار تعداد اسرا و کشته‌های صهیونیستی اینقدر بالاست و تعداد واقعی کشته و اسیران از آمار اعلامی بیشتر است و آمار دقیق ندارند.

وی اظهار کرد: تعداد اسیران صهیونیست‌ها در عملیات طوفان الاقصی در طول تاریخ جنگ‌های اسرائیل با کشورهای عربی بی‌نظیر است و بیش از ۵۰ نفر از عناصر برجسته نظامی و اطلاعاتی اسرائیل اسیر شده‌اند.

سنایی راد بیان کرد: اسیران مزیتی برای مقاومت است که برای دفاع از غزه و همچنین مذاکره بعد از آتش بس دست مقاومت را پر خواهد کرد و اینکه اسرائیل می‌ گویند اُسرا برای ما اهمیت ندراند، یک بلوف است زیرا باید پاسخ خانواده آنها را بدهد.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون نیروهای فراخوان شده رژیم صهیونیستی وحشت زده هستند و برای اعزام درد سر دارند، در ادامه با بیان جنایات صهیونیست‌ها در بمباران بیمارستان و کشتار زنان و کودکان گفت: ادعای نتانیاهو برای حفظ خودش است و تصور می‌کند اگر جنگ تمام شود محاکه می‌شود و حاضر است ریسک را بپذیرد که بعدا بازتاب سنگینی برای خود و دولتش خواهد داشت.

سنایی راد بیان کرد: آینده جنگ چیزی از جنس شروع جنگ است و کسانی که حمله را آغاز کردند قطعا پیامد جنگ را می‌دانستند و هزینه سنگین دادند، لذا جنایت صهیونیست‌ها برای پوشاندن شکست و فائق آمدن بر ترس و از سر استیصال است، نه از سر ابتکار.

مقاومت قطعا برای مقابله با هجوم زمینی صهیونیست‌ها طرح دارد

معاون دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا اظهار کرد: مقاومت قطعا طرح برای مقابله با ارتش رژیم صهیونیستی در هجوم زمینی دارد و سناریوهای مختلف را پیش‌بینی کرده است و حتما دیگر گروه‌های مقاومت به صحنه می‌آیند. همانطور که در شمال، حزب‌الله حکیمانه و هوشمندانه ورود پیدا کرده و مرحله بندی همه مقرهای امنیتی، پاسگاه اطلاعاتی و ... را مورد اصابت قرار می‌دهد و ارتش رژیم صهیونیستی را دچار خفگی اطلاعاتی کرده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: نسل جدید صهیونیست‌ها مانند نسل قدیم نیست. آنها با توهم نبرد مقدس برای سرزمین مقدس می‌جنگیدند و نسل جدید شوق مهاجرتشان بیش از مقاومت در داخل است.

سنایی راد تصریح کرد: در طرف دیگر نیروهای استشهادی مقاومت قرار دارند که با فشار شدید صهیونیست‌ها فهمید چاره‌ای جز مقاومت ندارد و در میدان جنگ همان حماسه‌ای خلق می‌کنند که در عملیان طوفان الاقصی بود.

شهید حاج قاسم سلیمانی دست مقاومت فلسطین را پر کرد

وی با گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: امروز مقاومت به برکت مجاهدت‌های این شهید عزیز، دستی پر دارد و جانشین او خط او را با همان قوت ادامه می‌دهد و مقاومت در سطحی از توان راهبردی قرار گرفته که می‌تواند موازنه را تغییر بدهد.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: مقاومت فلسطین زمانی معمولا در موضع دفاع بوده و امروز در موضع تهاجم است و صهیونیست‌ها زمانی جنگ را در بیرون از خانه تحمیل می‌کردند و حالا مجبور شدند حقارت را در خانه بپذیرند و دو نفر از مقامات رسمی آنها حقارت شکست را پذیرفتند.

وی با بیان اینکه صهیونیست‌ها آمادگی جنگ طولانی را ندارند، تصریح کرد: خودشان اعلام کردند در چند روز اخیر ۴۰۰۰ تن بمب روی سر مظلومان ساکن غزه ریختند. پیامد سنگین این جایت به گونه‌ای بود که برخی حامیان غربی مجبور شدند با نگاه به این صحنه‌های جنایت حمایت را تغییر بدهند.

مهاجرت معکوس یهودی‌ها از فلسطین آغاز شده است

سنایی راد با اشاره به مهاجرت معکوس یهودی‌ها از فلسطین اشغالی اظهار کرد: این حاصل سال‌ها ظلم خودشان است که به خودشان برگشت کرده است، زیرا صهیونیست‌ها چندین دهه با تحمیل وحشت تلاش کردند ساکنان فلسطین را فراری بدهند.

وی بیان کرد: امروز حامیان رژیم اشغالگر قدس با بی آبرویی تمام صف کشیدند و در شورای امنیت اجازه صدور قطعنامه برای آتش بس را نمی‌دهند به این دلیل که خود را ناچار به این وضعیت برای تغییر شرایط و مدیریت می‌بینند که بعید است چنین شرایطی فراهم شود.

معاون دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا با بیان اینکه مقامت، حماس را به این مرحله رساند که سیلی تاریخی به اسرائیل وارد کند، افزود: کسانی که دنبال مذاکره بودند امروز کنار کسانی هستند که دنبال مبارزه و جهاد هستند و رژیم صهیونیستی مجبور است اقدام محدود را بپذیرد و اگر بخواهد ریسک و نامحدود عمل کند، اتفاقی نخواهد افتاد مگر اینگه بگوییم خودشان برای فروپاشی رژیم صهیونیستی شتاب کردند.

وی تصریح کرد: آمریکا شریک جرم است و کشتار فلسطینی‌ها با سلاح‌های آمریکایی است و با این وجود اربابان آمریکایی به اسرائیل نسبت به طولانی شدن جنگ هشدار می‌دهند.

به گزارش ایسنا، در این مراسم سردارمحمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با محکوم کردن جنایات رژیم اشغالگر قدس در غزه اظهار کرد: رویداد بین‌المللی تولیدات دیجیتال بسیج در فضای مجازی کشور با عنوان "فلسطین مظلوم مقتدر" از محل گلزار بین‌المللی شهدای کرمان آغاز می‌شود.

وی افزود: با برگزاری این رویداد، در موعد مقرر افراد برگزیده اعلام خواهد شد و برای نشر آثار در رسانه‌های ملی و بین‌المللی شروع به کار می‌کنند.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین