|
|
امروز: چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۶
کد خبر: ۳۷۴۱۱۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۹
در مرحله نخست، عملیات نظامی با آتش انجام می‌شود بعد از آن مانور (جنگ زمینی) با هدف نابودی فعالان و آسیب رساندن به زیرساخت‌ها به منظور شکست حماس و نابودی آن انجام می‌شود.

ایسنا: وزیر جنگ رژیم صهیونیستی امروز (جمعه) اعلام کرد که جنگ علیه غزه متشکل از سه مرحله است و هدف از آن «نابودی جنبش حماس و ایجاد نظام امنیتی جدید در نوار غزه» است.

یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در مقابل اعضای کمیسیون خارجه و امنیت پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) در مقر وزارت جنگ در تل‌آویو گفت که این عملیات متشکل از سه مرحله سازمان یافته است.


وی عنوان داشت: در مرحله نخست، عملیات نظامی با آتش انجام می‌شود بعد از آن مانور (جنگ زمینی) با هدف نابودی فعالان و آسیب رساندن به زیرساخت‌ها به منظور شکست حماس و نابودی آن انجام می‌شود.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی عنوان داشت: در مرحله دوم ما به نبرد ادامه می‌دهیم اما با فشردگی کمتر. نیروهای ما برای نابودی کوریدورهای مقاومت تلاش می‌کنند. گام سوم نیز ایجاد نظام امنیتی جدید در نوار غزه و رفع مسئولیت اسرائیل از زندگی روزانه در آن و ایجاد واقعیت امنیتی جدید برای شهروندان اسرائیل و منطقه اطراف نوار غزه است. ما در جنگ به سر می‌بریم، گزینه‌ای وجود ندارد. روز هفتم اکتبر روزی است که در آن عملیات نابودی حماس شروع شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین