|
|
امروز: يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۱:۱۵
کد خبر: ۳۷۴۱۰۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۷
آیت الله حسینی همدانی تصریح کرد: رئیس جمهور آمریکا با سفر به سرزمین‌های اشغالی نشان داد همانطور که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند آمریکا هم در این جنایات سهیم است. اسرائیل سگ تعلیم دیده آمریکاست و امروز هم همه این جنایات را با چراغ سبز آمریکا انجام می‌دهد. همانطور که خداوند متعال در قرآن مجید وعده داده است این قوم یهود قوم وابسته‌ای هستند که همیشه باید زیر سایه یک نفر زندگی کنند. امروز هم حیات این رژیم غاصب به کمک‌های شیطان بزرگ یعنی آمریکا گره خورده است.

امام جمعه کرج گفت: همه کشورهای محور ظلم تلاش می‌کنند تا از سرایت قدرت ایران جلوگیری کنند اما کار از کار گذشته و ایران اسلامی به عنوان ابر قدرتی جدید نمایان شده است.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی در خطبه‌های نماز جمعه ۲۸ مهرماه کرج گفت: به زودی با از بین رفتن رژیم صهیونیستی خاورمیانه‌ای جدید شکل خواهد گرفت اما در این میان سکوت سازمان ملل در برابر جنایات رژیم غاصب صهیونیستی برای بقا مایه ننگ بشریت است.

وی افزود: امروز شاهد این هستیم که با افزایش موفقیت‌های ایران اسلامی کینه ظالمان هم بیشتر می‌شود که این موفقیت‌ها به خارج از ایران رسیده و در سایر بلاد اسلامی حضور قدرتمند ایران احساس می‌شود همه کشورهای محور ظلم تلاش می‌کنند تا از سرایت قدرت ایران جلوگیری کنند اما کار از کار گذشته و ایران اسلامی به عنوان ابر قدرتی جدید نمایان شده است.

وی ادامه داد: عملیات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی در فلسطین نتیجه همین موضوع است دشمنان فهمیده‌اند که آینده از آن اسلام و تفکر اهل بیت است برای همین با تمام قوا وارد میدان شده‌اند.

امام جمعه کرج تصریح کرد: امروز سکوت در برابر جنایات رژیم صهیونیستی نشان دهنده همراهی با این جنایات است و ضروریست با کسانی که با این جنایات همراهی  می‌کنند برخورد شود.

آیت الله حسینی همدانی تصریح کرد: رئیس جمهور آمریکا با سفر به سرزمین‌های اشغالی نشان داد همانطور که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند آمریکا هم در این جنایات سهیم است.  اسرائیل سگ تعلیم دیده آمریکاست و امروز هم همه این جنایات را با چراغ سبز آمریکا انجام می‌دهد. همانطور که خداوند متعال در قرآن مجید وعده داده است این قوم یهود قوم وابسته‌ای هستند که همیشه باید زیر سایه یک نفر زندگی کنند. امروز هم حیات این رژیم غاصب به کمک‌های شیطان بزرگ یعنی آمریکا گره خورده است.

وی تاکید کرد: محور ظلم و شرارت می‌داند که حتی حضور آمریکا هم نمی‌تواند در این آبروریزی بزرگ به آنها کمک کند و امروز دست خداوند متعال در شکست سنگین رژیم صهیونیستی به خوبی قابل مشاهده و این عملیات یک نصرت بزرگ الهی است.

وی گفت: سازمان ملل از ابتدای تاسیس تاکنون در خدمت قدرت‌های ظالم بوده و حقوق بشر را در طول تاریخ پایمال کرده است امروز هم در برابر رژیم غاصب صهیونیستی و جنایات این رژیم کودک‌کش سکوت پیشه کرده است. وقایع اخیر غزه و به ویژه بمباران بیمارستان این شهر نشان داد امروز سازمان ملل مایه ننگ بشریت است.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین