|
|
امروز: جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۰
کد خبر: ۳۷۴۰۷۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۱
آنچه در غزه در جریان است، به جنگی منطقه‌ای منتهی خواهد شد که دشمن و حامیانش قادر به کنترل آن نخواهند بود. به همه هشدار دادیم که این جنگ اگر ادامه داشته باشد، ممکن است به جنگی منطقه‌ای منتهی شود.

رییس دفتر سیاسی جنبش حماس گفت: آنچه در غزه در جریان است، به جنگی منطقه‌ای منتهی خواهد شد که دشمن و حامیانش قادر به کنترل آن نخواهند بود.

به گزارش ایسنا، اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» اعلام کرد که مقاومت فلسطین به رغم وحشی‌گری و جنایات صهیونیست‌ها، ابتکار عمل را در این نبرد در دست دارد.

هنیه افزود: تلاش‌های مسئولان آمریکایی و اروپایی را که به دنبال حمایت از اسرائیل هستند، زیر نظر داریم.

رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» تصریح کرد: آمریکا در همراه سازی موضع کشورهای اسلامی و عربی با طرح کوچاندن مردم غزه ناکام ماند.

وی تاکید کرد، ملت فلسطین به سرزمین خود پایبند است و هرگز کوچاندن یا وطن جایگزین را نمی‌پذیرد. هدف کوچاندن مردم غزه به مصر و ساکنان کرانه باختری به اردن است.

رییس دفتر سیاسی جنبش حماس خاطرنشان کرد، ادامه جنایات دشمن علیه مردم غزه تمامی معادلات در فلسطین و منطقه را برهم خواهد زد.

هنیه ادامه داد: آنچه در غزه در جریان است، به جنگی منطقه‌ای منتهی خواهد شد که دشمن و حامیانش قادر به کنترل آن نخواهند بود. به همه هشدار دادیم که این جنگ اگر ادامه داشته باشد، ممکن است به جنگی منطقه‌ای منتهی شود.

وی اضافه کرد، این پیروزی که در ساعات اولیه نبرد محقق شد، سرآغاز شکست دشمن و بهره‌برداری سیاسی از آن به نفع ملت و قضیه فلسطین خواهد بود.

رییس دفتر سیاسی حماس گفت: جنایات دشمن صهیونیستی با کشتار امروز در اردوگاه نور شمس به کرانه باختری و هم‌چنین لبنان نیز کشیده شد تا اراده مقاومت در هم شکسته شود.

وی افزود: به همه اعلام کردیم که این جنایات باید محکوم شود و این قاتلان و جنایتکارانه در دادگاه‌های بین‌المللی محاکمه و مجازات شوند.

هنیه عنوان کرد که آمریکا در فاصله انداختن بین میادین و جبهه‌های مقاومت در مرزهای شمالی فلسطین اشغالی ناکام ماند.

وی بر ضرورت ارسال فوری کمک‌های بشردوستانه برای مردم غزه تاکید کرد و گفت که غزه امروز به سبب وحشی‌گری‌های صهیونیست‌ها در برابر یک فاجعه انسانی قرار دارد.

رییس دفتر سیاسی حماس در ادامه سخنان خود عموم ملت فلسطین و سراسر امت را به خیزش سراسری در روز جمعه تحت عنوان «جنگ علیه غزه باید متوقف شود، نه به کوچاندن و میهن جایگزین» دعوت می‌کنیم.

هنیه تصریح کرد، جهان همچنان شاهد این مقاومت و پایداری اسطوره گونه مردم غزهِ قهرمان و مقاوم و دستاوردهای مقاومت است که مقتدرانه نبرد را مدیریت می‌کند.

وی هم‌چنین گفت که همه جهانیان شاهد این جنایت‌ها هستند و دوباره ماهیت وسرشت وحشی، فاشیستی، جنایتکارانه و نازیستی این دشمن را به نمایش می‌گذارد و همه می‌بینند که هزاران نفر از مردم غزه از جمله صدها کودک و زن و سالخورده شهید شده‌اند.

رییس دفتر سیاسی حماس با اشاره به سفر اخیر مقامات آمریکایی و انگلیسی به فلسطین اشغالی تاکید کرد، شاهد تحرکات سیاسی آمریکا و برخی مقامات اروپایی و سفر آن‌ها به فلسطین اشغالی هستیم و هدف از این تحرکات هم تداوم حمایت معنوی و روانی از این ارتش بزدل صهیونیستی و این جامعه فروپاشیده پس از ضربه راهبردی گردان‌های قسام در آغاز نبرد طوفان الاقصی است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین