|
|
امروز: يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۳۷۴۰۵۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۶
سرمربی پرسپولیس اضافه کرد: ما یک تیم هستیم و دیدید که امروز میلاد سورگی بازی کرد. وظایف همه بازیکنان مشخص است و یک قالب در تیم ما تعریف شده که هرکسی می‌داند چه کاری انجام دهد. امیدوارم مصدومان ما برسند. شرایط سخت است اما یک تیم هستیم و یک هدف داریم. برای رسیدن به هدفمان می‌جنگیم و ادامه می‌دهیم.

سرمربی پرسپولیس می‌گوید پیکان تیم شایسته‌ای نشان داد اما اسیر تجربه تیمش شد.

به گزارش ایسنا، یحیی گل محمدی پس از پیروزی ۳ بر یک تیمش مقابل پیکان در هفته ششم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: هواداران با حضورشان شور خاصی به این دیدار دادند. بازی راحتی نبود. نیمه اول را خوب شروع کردیم و به گل هم رسیدیم. در ادامه پیکان خوب کار کرد و دو، سه موقعیت خوب هم خلق کرد. می‌توانستند نیمه اول را برنده از بازی خارج شوند. پیکان تیم شایسته‌ای است و من این تیم را باکیفیت دیدم اما اسیر تجربه بازیکنان ما شد. توانستیم در نیمه دوم تسلط خوبی روی بازی داشته باشیم و حوصله خوبی برای حمله به خرج دادیم. در فشار حملات، حریف را دچار اشتباه کردیم و توانستیم به گل برسیم.

او ادامه داد: بازیکنان ما امروز نشان دادند که کیفیت خوبی دارند و برایشان آرزوی سلامتی و موفقیت دارم. بازیکنانم شایسته تقدیر هستند و خوشحالم از اینکه باعث افتخار هواداران قرار می‌شوند. خوشحالم که سه امتیاز را کسب کردیم و به هدفمان رسیدیم.

او درباره مصدومیت و دوری پورعلی گنجی از میادین بیان کرد: ما به خاطر مصدومیت او بسیار ناراحت هستیم. این پیروزی را به او، یاسین سلمانی و بازیکنان جوانمان تقدیم می‌کنیم. شوک خیلی بدی برای همه ما بود و هنوز باور نداریم که این اتفاق برایش افتاده است. متاسفانه حتی یک عذرخواهی و یک دلجویی کوچک از طرف فدراسیون ندیدیم. این بازیکن برای تیم ملی کشورمان بازی کرد و این اتفاق افتاد. خیلی ساده از این قضیه گذشتند و حتی عذرخواهی کوچکی هم نکردند.

سرمربی پرسپولیس اضافه کرد: ما یک تیم هستیم و دیدید که امروز میلاد سورگی بازی کرد. وظایف همه بازیکنان مشخص است و یک قالب در تیم ما تعریف شده که هرکسی می‌داند چه کاری انجام دهد. امیدوارم مصدومان ما برسند. شرایط سخت است اما یک تیم هستیم و یک هدف داریم. برای رسیدن به هدفمان می‌جنگیم و ادامه می‌دهیم.

او درباره حواشی اخیر و احتمال جدایی‌اش از پرسپولیس گفت:‌ بیشتر دوست دارم درباره مسائل فنی صحبت کنم اما به هر حال صحبت خاصی هنوز با باشگاه نداشتم و البته تغییری را هم در این مدت ندیدم. ما یک تیم کامل هستیم و باید برای هدفمان بجنگیم. خیلی از مشکلات می‌تواند با این رویکرد و تفکری که در وجودشان است حل شود. این ارتباط خوب بین بازیکنان و هواداران باعث می‌شود خیلی از مشکلات را حل کنیم. همه بازیکنان ما تمام وجودشان را می‌گذارند و این شاخصه پرسپولیس است.

گل‌محمدی درباره میزبانی شهر قزوین از این دیدار اضافه کرد: اینکه ما ورزشگاه خوبی نداریم، در کار تاکتیکی ما اثر منفی می‌گذارد. در هر صورت خیلی دوست داشتیم ورزشگاهی باشد که چمن خوبی داشته باشد. کمی چمن بلند بود اما از آزادی خیلی بهتر بود. جا دارد کمی بهتر شود و رسیدگی بیشتری شود. از همه مسئولان این شهر تشکر می‌کنم. من یکی از همکارانم را به اینجا فرستادم و بعد از تایید او به قزوین آمدیم. زمین مورد تایید ما بود.

او درباره استفاده از مهاجمان تیمش در خط حمله گفت:‌ بستگی به آمادگی بازیکنان و شرایط مسابقه دارد. امروز شهاب بازی خوبی انجام داد و به نظرم در ادامه روی روند گلزنی‌اش تاثیر مثبتی دارد. بازیکنان دیگر هم امروز خیلی زحمت کشیدند که شهاب بتواند گل بزند.

پرسپولیس درباره کورس قهرمانی و رقابت با سپاهان و استقلال بیان کرد: ما یک تیم هستیم. تیم فقط بازیکنان و مربیان نیستند. باشگاه و مدیریت باید کمک کند و هرکسی باید وظیفه‌اش را به بهترین شکل انجام دهد. ما انتظار زیادی نداریم و فقط انتظار داریم نسبت به قولشان متعهد باشند. من باید اعتبار خودم را بگذارم و شخصیتم را کوچک کنم و قهر و آشتی کنم تا چند نفر به خودشان بیاید. اگر لازم باشد باز هم این کار را می‌کنم. ما نیاز به توجه داریم و باید این اتفاق رخ دهد.

او ادامه داد: کسی خارج از قراردادش پولی نخواسته است. سقف قرارداد بازیکنان ما را ببینید چقدر با تیم‌های دیگر فرق دارد. این پاداش‌ها به خاطر قهرمانی فصل قبل فعال شده‌اند. نمی‌خواهم بحث را به مسائل مالی بکشانم. انصافا شرایط مالی جامعه را درک می‌کنیم اما بحث این است که ما هم برای شادی دل مردم زحمت می‌کشیم. آنها از ما انتظار دارند و ما هم انتظار داریم تعهداتمان برآورده شود.

سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه قراردادی با تیمش ندارد و بدون قرارداد به قزوین آمده است، عنوان کرد: من قهر نکردم، فسخ کردم. هنوز هیات مدیره پس از جلسه چیزی به من اعلام نکرده است. همه بازیکنان ما مشکل دارند تا ذهنشان آرام شود. ما فقط می‌خواهیم به تعهدات عمل شود. باید در مسیر موفقیت کنار هم باشیم اما چیزی که می‌بینیم اینگونه نیست.

او درباره از دست دادن مهاجمانی مثل آل کثیر و مغانلو گفت: سپاهان کار درستی انجام داد و هزینه کرد و گرفت. من مشکلی با این قضیه ندارم و کار حرفه‌ای انجام دادند. امکانات و پول دارند و شرایط جذب بازیکن را فراهم می‌کنند. من می‌گویم باید به سپاهان کمک شود تا بازیکنان بهتر هم جذب کند تا بتواند قهرمان آسیا شود. فیرپلی مالی یعنی این. کسی که می‌تواند از منابع درآمدزایی استفاده کند، باید همین روند را پیش برود. به نظرم با این قوانین دست و پا گیر، تیم‌های ایرانی مقابل تیم‌های آسیایی تضعیف شدند. باید بتوانیم بازیکن چند میلیون دلاری جذب کنیم.

گل‌محمدی ادامه داد: عیسی بعد از پایان قراردادش دوست داشت بماند اما باشگاه اجازه نداد یا شاید اتفاق خاصی افتاد که نتوانستیم او را نگه داریم. من روی او نظر مثبتی داشتم و در این مقطع می‌توانست به ما کمک کند. در کل به نظرم شرایط باید فراهم می‌شد که عیسی حفظ شود اما نشد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین