|
|
امروز: يکشنبه ۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۵:۲۳
کد خبر: ۳۷۴۰۴
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۲
خبرنگار مطرح آمریکایی گفت: داعش برای همه جوامع خطرات بسیاری دارد و هنوز در زمینه اینکه شکل‌گیری آن چگونه انجام شده، شک وجود دارد اما رسانه‌های اسرائیلی در تلاش هستند که این گروهک را نماینده اسلام عنوان کنند.
آلیسون ویر عصر امروز در جمع دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به نفوذ قابل توجه صهیونیست‌ها در رسانه‌های آمریکایی و اروپایی اظهار داشت: یکی از دلایل اصلی نفوذ صهیونیست‌ها در رسانه‌های اروپایی و آمریکایی، هزینه‌های قابل توجه صهیونیست‌ها در این زمینه به شمار می‌رود چراکه آنها هزینه‌های قابل توجهی در این زمینه صرف می‌کنند.

وی افزود: آنها در زمینه تبلیغات نیز هزینه‌های قابل توجهی انجام می‌دهند و با استفاده از نیروهای خود، به کنترل رسانه‌ها برای اعمال نفوذ صهیونیست‌ها می‌پردازند.

روزنامه‌نگار مطرح آمریکایی با بیان اینکه برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری مناسبی در این زمینه از سوی صهیونیست‌ها صورت گرفته، به بررسی آثار نامه رهبر معظم انقلاب اسلامی در کشورهای اروپایی پرداخت و تصریح کرد: رهبر ایران با پیام هوشمندانه خود که نشانه خرمندی ایشان بود، به جوانان آمریکایی و اروپایی پیام دادند اما این پیام در رسانه‌های رسمی آمریکایی به خوبی منتشر نشد.

وی افزود: با این حال شبکه‌ای مجازی به خوبی این پیام را منتشر کردند و پیام به مقصد اصلی آن که جوانان آمریکا و اروپا بودند، رسید، هرچند که به نظر من تمام جوانان آمریکایی و اروپایی این پیام را دریافت نکردند.

ویر به قتل جوانان مسلمان در کشور آمریکا اشاره کرد و درباره بی‌توجهی رسانه‌های غربی و آمریکایی به این مسئله گفت: رسانه‌های آمریکایی با بی‌توجهی نسبت به این موضوع گذشتند و تنها به دنبال جو اسلام ستیزی و اسلام‌هراسی بوده و در این زمینه اقدامات مختلفی انجام دادند.

وی با بیان اینکه حوادثی مانند این قتل‌ها به دلیل اسلام‌هراسی‌های صورت گرفته، رخ می‌دهد، بیا کرد: با این حال در رسانه‌های مجازی به اتفاقاتی نظیر این پرداخته می‌شود و اخباری نظیر این، منتشر می‌شود.

خبرنگار آمریکایی با بیان اینکه پس از 15 سال مقابله و مبارزه با صهیونیست که وظیفه اساسی من به شمار می‌رود، امروز مردم به دنبال حقیقت هستند، اظهار داشت: به هر حال صهیونیست‌ها تهدیدها و فشارهای مختلفی وارد می‌کنند اما من به وظیفه خود در این زمینه عمل می‌کنم و کارم را انجام می‌دهم.

وی افزود: در این زمینه رسانه‌ها وظایف مهمی بر عهده دارند و باید با فعالیت‌های مهم و تعیین کننده خود، زمینه آگاه‌سازی مردم را فراهم کنند و باید جنایات صهیونیست‌ها به خوبی منتشر شود.

ویر درباره پیامش به مردم آمریکا، ایرانیان را مردمی صلح‌دوست و صمیمی عنوان کرد و گفت: مردم آمریکا نیز این خصوصیت را دارند و ما نباید اجازه دهیم که به خاطر صهیونیست‌ها، ملت‌های این دو کشور از هم دور شوند زیرا صهیونیست در حال حاضر دشمن مشترک مردم ایران و آمریکا به شمار می‌رود.

وی به اتفاقات پیرامون داعش و شکل‌گیری این گروهک تروریستی اشاره کرد و افزود: داعش برای همه جوامع خطرات بسیاری دارد و هنوز در زمینه اینکه زمینه شکل‌گیری آن چگونه فراهم شده، شک وجود دارد اما رسانه‌های اسرائیلی در تلاش هستند که این گروهک را نماینده اسلام عنوان کنند.

خبرنگار مطرح آمریکایی با بیان اینکه مطالعه اسلام سبب شد که این دین برای من مورد احترام باشد،خاطرنشان کرد: اسلام یک دین هیجان‌انگیز به شمار می‌رود و احترام بسیاری برای این دین آسمانی قائل هستم و باید بگویم دین اسلام، اشتراکات بسیاری با مسیحیت دارد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین