|
|
امروز: شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۳
کد خبر: ۳۷۴۰۳۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸
شرکت متا پلتفرم که مالک فیس‌بوک است، اعلام کرد تنظیمات پیش فرض برای افرادی که می‌توانند زیر پست‌های جدید و عمومی ارسال شده توسط کاربران «در این منطقه»، اظهارنظر کنند را تغییر خواهد داد و تنها دوستان و دنبال کنندگان آنها می توانند اظهارنظر کنند.


شرکت متا پلتفرم اقداماتی را برای محدود کردن موقتی اظهارنظرهای ناخواسته یا ناخوشایند زیر پست‌های مربوط به درگیری میان رژیم صهیونیستی و مبارزان فلسطینی در فیس‌بوک انجام داد.

به گزارش ایسنا، شرکت متا پلتفرم که مالک فیس‌بوک است، اعلام کرد تنظیمات پیش فرض برای افرادی که می‌توانند زیر پست‌های جدید و عمومی ارسال شده توسط کاربران «در این منطقه»، اظهارنظر کنند را تغییر خواهد داد و تنها دوستان و دنبال کنندگان آنها می توانند اظهارنظر کنند.

سخنگوی متا حاضر نشد منظور این شرکت از واژه «این منطقه» را مشخص کند. متا اعلام کرده که کاربران هر زمانی که بخواهند، می‌توانند تنظیمات مذکور را تغییر دهند.

این شرکت شبکه اجتماعی اعلام کرد که امکان مشاهده یک یا دو اظهارنظر اول زیر پست‌ها را در هنگام پیمایش فید فیس‌بوک غیرفعال خواهد کرد.

برخی از کاربرانی که پست‌هایی را در حمایت از فلسطین یا مردم غزه ارسال کرده‌اند، اوایل هفته جاری شرکت متا را متهم کردند محتوای آنها را سرکوب کرده است. این شرکت آمریکایی، حماس را به عنوان یک سازمان خطرناک، مشخص کرده و محتوا در ستایش این گروه را ممنوع کرده است.

وب سایت خبری Mondoweiss که حقوق بشر فلسطینی را پوشش می دهد، دهم اکتبر در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) اعلام کرد اینستاگرام، دو بار صفحه خبرنگار ویدئویی این وب سایت را مسدود کرده است. کاربران دیگر اینستاگرام اعلام کرده‌اند که پست‌ها و استوری‌های مربوط به فلسطین آنها، بازدید دریافت نمی کند.

بر اساس گزارش رویترز، متا اعلام کرده که یک باگ، باعث شده بود محتوای پست مجدد در استوری کاربران به شکل مناسب ظاهر نشود و این شرکت، باگ مذکور را برطرف کرده است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین