|
|
امروز: جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۸
کد خبر: ۳۷۴۰۳۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۴
الهندی همچنین اظهار داشت: غزه دیوار حائل و حامی امنیت ملی مصر است و اظهارات عبدالفتاح السیسی، رئیس جمهوری مصر نیز درک وی از آنچه منطقه و امنیت این کشور را تهدید می‌کند، نشان می‌دهد.

معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد، نبرد کنونی علیه غزه، نبرد رژیم صهیونیستی نیست بلکه نبرد غرب تحت فرماندهی جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا است.

به گزارش ایسنا، محمد الهندی، معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در گفت‌وگو با شبکه خبری المیادین خاطرنشان کرد: «اکثر اسرای رژیم صهیونیستی، سرباز هستند و این مسأله پیچیدگی‌های زیادی را به همراه دارد و قبل از پایان جنگ درخصوص جزئیات موضوع اسرا صحبت نخواهیم کرد.»

الهندی در ادامه افزود: رژیم صهیونیستی مکان‌هایی که اسرا در آن حضور دارند را هدف قرار می‌دهد و خواهان انجام معامله تبادل اسرا نیست.

معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین همچنین تصریح کرد، این نبرد، نبرد رژیم صهیونیستی نیست بلکه نبرد غرب است که جو بایدن راهبری آن را برعهده دارد.

وی ادامه داد، هنگامی که رژیم صهیونیستی به لرزه درآمد، غرب وارد عمل شد تا به این رژیم که در حال فروپاشی بود، جان دوباره ببخشد. غزه ورودی است اما هدف تغییر چهره خاورمیانه است و این نبرد، نبرد غرب است.

الهندی همچنین گفت، عراق را با دروغ ویران کردند و تاریخ غرب بر پایه خشونت و کشتار ملت‌ها برای تحقق منافع کشورشان است.

وی افزود: کوچاندن اجباری فلسطینیان، خطر بزرگی است چرا که در مرکز پروژه صهیونیستی قرار دارد.

الهندی همچنین اظهار داشت: غزه دیوار حائل و حامی امنیت ملی مصر است و اظهارات عبدالفتاح السیسی، رئیس جمهوری مصر نیز درک وی از آنچه منطقه و امنیت این کشور را تهدید می‌کند، نشان می‌دهد.

وی گفت، آن‌ها (آمریکا و رژیم اشغالگر) می‌دانند حزب‌الله با توانایی که دارد می‌تواند خسارت‌های زیادی به رژیم صهیونیستی وارد کند. مقاومت از روحیه معنوی بالایی برخوردار است و جنایت‌های رژیم صهیونیستی پافشاری مقاومت برای قدم برداشتن در مسیر خود را افزایش خواهد داد.

از زمان آغاز حملات رژیم صهیونیستی به غزه در تاریخ هفتم اکتبر جاری، این رژیم در تلاش است با دامن زدن به روایت خود بر اساس این ادعا که حملاتش در پاسخ به عملیات مقاومت فلسطین انجام شده، در افکار عمومی جهان نفوذ کند.

این ادعاهای رژیم جنایتگر و کودک‌کش صهیونیستی در حالی مطرح می‌شوند که مقاومت فلسطین عملیات طوفان الاقصی را در پاسخ به حملات و یورش‌های گسترده اشغالگران به مسجدالاقصی و اسرای فلسطینی انجام داد.

 در واقع رژیم صهیونیستی با طرح این ادعاها تلاش می‌کند جنایات خود در غزه از جمله قتل‌عام غیرنظامیان را توجیه کند.

مقامات این رژیم مدعی هستند که در حملات خود به غزه تنها مراکز و پایگاه‌های جنبش حماس در آنجا را هدف قرار می‌دهند و پیش از بمباران به فلسطینی‌ها اطلاع دادند که خانه‌هایشان را تخلیه کنند اما تحولات میدانی خلاف این ادعاها را نشان می‌دهد و هزاران غیرنظامی که بیشترشان زن و کودک هستند، به شهادت رسیده‌اند.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین