|
|
امروز: پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۱
کد خبر: ۳۷۴۰۱۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۰
سردار سعید منتظر المهدی امروز پنجشنبه ۲۷ مهرماه با بیان اینکه تلاش کارآگاهان به بار نشست و عامل اصلی قتل مرحوم مهرجویی و همسرش شناسایی شد، اعلام کرد: دقایقی پیش قاتل اصلی که جزو دستگیرشدگان پلیس بود پس از انجام اقدامات فنی و تقاطع گیری شناسایی و به قطعیت رسید.

قاتل داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی‌فر شناسایی و دستگیر شد.

بر پایه این گزارش سردار سعید منتظر المهدی امروز پنجشنبه ۲۷ مهرماه با بیان اینکه تلاش کارآگاهان به بار نشست و عامل اصلی قتل مرحوم مهرجویی و همسرش شناسایی شد، اعلام کرد: دقایقی پیش قاتل اصلی که جزو دستگیرشدگان پلیس بود پس از انجام اقدامات فنی و تقاطع گیری شناسایی و به قطعیت رسید.

وی گفت: بازجویی ها کماکان برای شناسایی همدستان و زوایای پنهان این قتل در حال انجام است و بزودی صحنه جرم بازسازی و اطلاعات تکمیلی ارائه خواهدشد.

گفتنی است از بعد از ظهر روز گذشته اخباری مبنی بر دستگیری قاتل داریوش مهرجویی و همسرش در لب مرز در برخی شبکه‌های اجتماعی منتشر شده بود که دفتر سخنگوی پلیس آن را تکذیب کرد.

داریوش مهرجویی و همسرش شامگاه شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۲ توسط قاتل یا قاتلان در ویلای شخصی‌شان در کرج با ضربات سلاح سرد به قتل رسیدند.

//////

اسرار قتل داریوش مهرجویی و همسرش با اعترافات باغبان سابق ویلای آنها و کشف مقداری از اموال به سرقت رفته از خانه قربانیان فاش شد.

به گزارش همشهری، باغبان سابق ویلای مهرجویی از مدت ها قبل بر سر مسایلی با قربانیان اختلاف داشت و از اولین کسانی بود که به عنوان مظنون توسط پلیس دستگیر شد. او همچنین کسی بود که سال گذشته اقدام به سرقت از خانه مقتولان کرده بود و از آنجا که قربانیان متوجه ماجرا شده بودند، با آنها اختلاف داشت. این اختلافات تا جایی ادامه داشت که مرد جنایتکار حتی یک بار همسر داریوش مهرجویی را با چاقو تهدید کرده بود. در حالی که شواهد محکمی علیه این مرد به دست آمده بود، وی اعتراف نمی کرد تا اینکه حوالی ساعت 3بامداد امروز لب به اعتراف گشود و اسرار قتل داریوش مهرجویی و همسرش را فاش کرد. او اعتراف کرد که پس از قتل قربانیان مقداری اموال از خانه آنها به سرقت برده‌ که بخشی از این اموال توسط پلیس کشف شده است
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین