|
|
امروز: جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۲
کد خبر: ۳۷۳۹۸
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۰
سرمربی آبی‌و‌اناری پوشان با تمجید از مهاجم آرژانتینی‌اش به اختلافی که بین آنها وجود داشت، خاتمه داد.
لوئیس انریکه در آستانه دیدار فردا شب (یکشنبه) شاگردانش مقابل لوانته در هفته بیست‌و‌سوم لالیگای اسپانیا با حضور در کنفرانس خبری گفت: ما بهترین گزینه‌ها را در خط حمله خود داریم و هیچ تیمی در کارهای هجومی بهتر از بارسلونا نیست. رکوردهای مسی متعلق به کهکشانی دیگر است، نه‌تنها به خاطر گل‌هایی که او به ثمر رسانده بلکه به خاطر پاس‌‌های گل‌هایش، افتخارات فردی و عناوین قهرمانی که با تیم کسب کرده است.

وی افزود: فوتبال دشوارتر از گذشته شده است و همین موضوع کارهایی که مسی انجام می‌دهد را موثرتر و البته باارزش‌تر نشان می‌دهد. وقتی به روزهای بازیگری خودم نگاه می‌کنم به این فکر می‌کنم که چقدر فوتبال در دوره ما کُندتر بود.

انریکه که تیمش در چند هفته اخیر نتایج درخشانی گرفته است، تصریح کرد: فکر نمی‌کنم هیچ یک از بازیکنان ما به فکر استراحت کردن باشند. هنوز پشت رئال‌مادرید هستیم و نیاز به کسب امتیاز داریم. هدف ما قهرمانی در لالیگاست و برای رسیدن به این هدف‌ همانند فصل گذشته همه‌جوره خواهیم جنگید. باید تا آخرین لحظه آماده باشیم.

تیم بارسلونا در آخرین بازی فصل گذشته لالیگا در نیوکمپ مقابل اتلتیکومادرید متوقف شد و از رسیدن به عنوان قهرمانی بازماند. شاگردان لوئیس انریکه در حال حاضر با 53 امتیاز در مکان دوم جدول رده‌بندی لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های اسپانیا هستند و با رئال‌مادرید صدرنشین یک امتیاز اختلاف دارند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین