|
|
امروز: پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۵:۲۳
کد خبر: ۳۷۳۹۴۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰
زمان آن رسیده که جهان دست به تحرکی بزند و در مقابل این جنایت ساکت نماند. نکبت 48 و نکسه 67 تکرار نخواهند شد. ما اجازه وقوع نکبت جدید در قرن 21 را نمی‌دهیم و از سرزمینمان نخواهیم رفت و تمام آنچه را که لازم است برای توقف حمام خون در غزه و کرانه باختری انجام خواهیم داد.

محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در واکنش به حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی که صدها کشته برجای گذشته است، گفت: اجازه وقوع نکبتی جدید در قرن بیست و یک را نمی‌دهیم.

به گزارش شفقنا، به نقل از الجزیره، محمود عباس گفت: بمباران بیمارستان المعمدانی یک گناه نابخشودنی است و دولت اشغالگر بر روی تمام خط قرمزها پا گذشته است.

وی گفت: در مقابل این فاجعه، تصمیم گرفتم سفرم به امان را قطع کرده و بازگردم تا در میان آحاد مردممان در این فاجعه بزرگ باشم.

عباس گفت: با هماهنگی با برادران در اردن و مصر تصمیم گرفتم نشستی که قرار بود با جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا برگزار شود، لغو کنم.

وی افزود: ما موضع تمامی کشورهای عربی را که با کوچاندن آحاد مردممان مخالفت کردند، ارج می‌نهیم. شورای امنیت باید قطعنامه‌ای را در محکومیت این جنایت و توقف هرچه سریع‌تر تجاوزات صادر کند.

محمود عباس گفت: مردم ما تسلیم نمی‌شوند و پیروز خواهند شد. از امشب برای اتخاذ تصمیمات مناسب، در وضعیت برگزاری نشست‌های نامحدود و مداوم خواهیم بود.

وی افزود: زمان آن رسیده که جهان دست به تحرکی بزند و در مقابل این جنایت ساکت نماند. نکبت 48 و نکسه 67 تکرار نخواهند شد. ما اجازه وقوع نکبت جدید در قرن 21 را نمی‌دهیم و از سرزمینمان نخواهیم رفت و تمام آنچه را که لازم است برای توقف حمام خون در غزه و کرانه باختری انجام خواهیم داد.

وزارت بهداشت در غزه سه‌شنبه شب اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی در جنایتی تازه، بیمارستان المعمدانی در مرکز نوار غزه را بمباران کرد.

وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد که طبق برآوردهای اولیه، ۵۰۰ نفر از فلسطینیان در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی در غزه به شهادت رسیدند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین