|
|
امروز: پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۵:۳۹
کد خبر: ۳۷۳۹۳۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۱:۲۴
وزارت بهداشت فلسطین در غزه سه‌شنبه شب اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی در جنایتی تازه، بیمارستان المعمدانی در مرکز نوار غزه را بمباران کرد.

یک مقام ارشد فلسطینی اعلام کرد که محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین برنامه دیدار خود با جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا را در پی حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی را لغو کرد.

به گزارش ایسنا، این دیدار قرار بود در روز چهارشنبه در طی بازدید بایدن از خاورمیانه در اردن انجام بگیرد.

این مقام فلسطینی اعلام کرد که محمود عباس درحال بازگشت به رام‌الله است.

وزارت بهداشت فلسطین در غزه سه‌شنبه شب اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی در جنایتی تازه، بیمارستان المعمدانی در مرکز نوار غزه را بمباران کرد.

این وزات‌خانه عنوان کرد که طبق برآوردهای اولیه، ۵۰۰ نفر از فلسطینیان در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی در غزه به شهادت رسیدند.

امارات و روسیه خواستار تشکیل جلسه اضطراری شورای امنیت شورای امنیت سازمان ملل در تاریخ ۱۸ اکتبر (چهارشنبه، ۲۶ مهر) در رابطه تحولات پیرامون بیمارستان المعمدانی شدند.

مبارزان مقاومت در شهر الخلیل در واکنش به بمباران بیمارستان المعمدانی در غزه و کشتار وحشیانه صدها زن و کودک در این بیمارستان، در ورودی شهرک بیت امر در شمال این شهر با نظامیان صهیونیست وارد درگیری مسلحانه شدیدی شدند.

فلسطینیان ساکن کرانه باختری طی فراخوان‌هایی خواستار اعتصاب سراسری در این منطقه و رویارویی با نظامیان اشغالگر اسرائیلی در واکنش به کشتار وحشیانه فلسطینیان در بیمارستان المعمدانی در غزه شدند.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین