|
|
امروز: شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۷
کد خبر: ۳۷۳۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۱
«اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس سه شنبه شب در واکنش به کشتار بیمارستان «المعمدانی» گفت: این جنایت جدید اسرائیل، خوی وحشی‌گری دشمن را نشان داده است؛ دشمنی که به هیچ ارزش، قانون و عرفی احترام نمی‌گذارد.

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در اولین واکنش خود به بمباران بیمارستانی «المعمدانی» در غزه که به شهادت بیش از 500 نفر منجر شده است، اعلام کرد که کشتار بیمارستان المعمدانی به دیگر جنایات صهیونیست‌ها از زمان اشغال فلسطین اضافه شد.

به گزارش ایسنا، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس سه شنبه شب در واکنش به کشتار بیمارستان «المعمدانی» گفت: این جنایت جدید اسرائیل، خوی وحشی‌گری دشمن را نشان داده است؛ دشمنی که به هیچ ارزش، قانون و عرفی احترام نمی‌گذارد.

هنیه تصریح کرد، کسانی که جنایت بیمارستان المعمدانی را مرتکب شدند، همان‎هایی هستند که دست به کشتار صبرا و شاتیلا زده و اسرای ارتش مصر را به قتل رساندند.

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها که حمایت‌های نامحدودی را از دشمن صهیونیستی به عمل آوردند، مسئول جنایت بیمارستان المعمدانی هستند.

رئیس دفتر سیاسی حماس افزود: دشمن اگر گمان می‌کند با این کشتارها بر شکست مفتضحانه خود سرپوش می‌گذارد یا ملت فلسطین را تسلیم می‌کند، کاملا به اشتباه رفته است.

هنیه تأکید کرد که مقاومت ادامه دارد و تنها با بیرون رفتن اشغالگران از سرزمین و مقدسات ما متوقف خواهد شد.

وی گفت: مردم فلسطین در کرانه باختری، قدس و سرزمین‌های اشغالی 1948 را به خیزش سراسری در تمامی شهرها و روستاها و اردوگاه‌ها علیه رژیم اشغالگر دعوت می‌کنم. ملت‌های اسلامی و عربی را به محکومیت گسترده کشتارها و جنایات وحشیانه دشمن صهیونیستی فرامی‌خوانیم.

رئیس دفتر سیاسی حماس تصریح کرد، آزادگان جهان، سازمان ملل، شورای امنیت، اتحادیه عرب و سازمان همکاری اسلامی را به محکومیت قاطع این جنایت دعوت می‌کنیم.

رئیس دفتر سیاسی حماس در پایان گفت که این جنایت یک نقطه تحول و طوفانی خواهد بود که به طوفان الاقصی اضافه خواهد شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین