|
|
امروز: شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۴
کد خبر: ۳۷۳۹۱۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۸
تیم ملی فوتبال ایران در جریان فینال تورنمنت اردن از ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه بین‌المللی امان به مصاف قطر رفت که این دیدار در نهایت با برتری چهار بر صفر ایران به پایان رسید تا کی‌روش شکست سنگینی را مقابل شاگردان سابق خود بخورد.

تیم‌ ملی فوتبال ایران با برتری چهار بر صفر برابر قطر قهرمان تورنمنت چهار جانبه اردن شد.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال ایران در جریان فینال تورنمنت اردن از ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه بین‌المللی امان به مصاف قطر رفت که این دیدار در نهایت با برتری چهار بر صفر ایران به پایان رسید تا کی‌روش شکست سنگینی را مقابل شاگردان سابق خود بخورد.

تقدیر از کی‌روش قبل از بازی ایران و قطر

در دقیقه ۶۹، روی ارسال رامین رضاییان محمد حسن کنعانی‌زادگان با یک ضربه سر دروازه قطر را باز کرد.

در دقیقه ۷۳، میلاد محمدی حرکتی را از سمت چپ انجام داد و با یک پاس زمینی به درون محوطه جریمه قطر فرصت خوبی برای جهانبخش ایجاد کرد و این بازیکن هم با یک شوت پای چپ دروازه قطر را باز کرد.

در دقیقه ۷۵، میلاد محمدی باز هم حرکتی را از سمت چپ انجام داد و با ارسال توپ به مقابل دروازه قطر فرصت بسیار خوبی برای سردار آزمون ایجاد کرد و این بازیکن هم با یک شوت پای چپ دروازه قطر را برای سومین بار باز کرد.

در دقیقه ۷۹، باز هم با یک ارسال از سمت راست محمد حسین کنعانی‌زادگان فرصت خوبی به دست آورد و با یک ضربه سر دروازه را باز کرد.

در دقیقه ۴۹ این دیدار، مرتضی پورعلی‌گنجی بعد از برخورد با بازیکن قطری مصدوم شد و از زمین مسابقه خارج شد تا محمد حسین کنعانی‌زادگان به جای او وارد زمین شود.

ترکیب ایران: علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، رامین رضاییان، مرتضی پورعلی‌گنجی (۴۹ محمد حسین کنعانی‌زادگان)، میلاد محمدی، سعید عزت‌اللهی، علیرضا جهانبخش، محمد محبی (۸۱ احسان حاج‌صفی)، سامان قدوس، مهدی طارمی، سردار آزمون.

ترکیب قطر: مشعل برشم، احمد سهیل، طارق سلمان، عبدالعزیز حاتم، یوسف عبدالرزاق، محمد وعد(۴۶-مصطمشعل)، اکرم عفیف، همام الأمین، بسام الراوی، احمد فتحی و المعز علی.

به این ترتیب ایران قهرمان این مسابقات شد و قطر در رده دوم ایستاد. عراق هم با شکست دادن اردن در رده سوم جای گرفت.

در مرحله قبل این بازی‌ها ایران با برتری ۳ بر یک برابر اردن به فینال راه یافته بود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین