|
|
امروز: شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۵
کد خبر: ۳۷۳۷۹۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۴
این در حالی است که ساعاتی پس از آن این گروه اعلام کرد، برای دومین بار از این موشک‌ها استفاده کرده و صهیونیست‌ها را هدف قرار داده است.


گردان‌های القدس شاخه نظامی جهاد اسلامی امروز (دوشنبه) در واکنش به جنایت‌های رژیم اشغالگر علیه غیرنظامیان فلسطینی، دو بار از یک موشک پیشرفته استفاده کرد.

به گزارش ایسنا، این گردان‌ها در بیانیه‌ای اعلام کرد: تجمع نظامیان صهیونیست را صبح امروز با موشک پیشرفته«القاسم» در چارچوب عملیات طوفان الاقصی هدف قرار دادیم.

این در حالی است که ساعاتی پس از آن این گروه اعلام کرد، برای دومین بار از این موشک‌ها استفاده کرده و صهیونیست‌ها را هدف قرار داده است.

عملیات طوفان الاقصی وارد دهمین روز خود شده و ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی در واکنش به آن از بامداد امروز دوشنبه حملات خشونت‌آمیز و شدیدی را با هواپیماهای جنگی و توپخانه سنگین به مناطق مختلف غزه انجام می‌دهد. این در حالی است که در دور جدید حملات وحشیانه صهیونیست‌ها، نیروهای امداد و نجات و مقرهای آنها آماج حملات این رژیم قرار گرفتند.

وزارت بهداشت فلسطین هم اعلام کرد که تلفات بمباران نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی از هفت اکتبر به ۲۷۵۰ شهید رسیده است.

این وزارتخانه در بیانیه‌ای که در صفحه فیس‌بوک خود منتشر کرد، از شهادت ۲۷۵۰ شهروند و مجروح شدن ۹۷۰۰ شهروند دیگر با جراحات مختلف خبر داد. این وزارتخانه همچنین به شهدا و قربانیان کرانه باختری اشاره کرد و گفت تعداد شهدا به ۵۸ تن و زخمی‌ها به بیش از ۱۲۵۰ تن افزایش یافته است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین