|
|
امروز: يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۳:۰۰
کد خبر: ۳۷۳۷۷۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۲
چند روز قبل از اینکه سفر داریوش مهرجویی و خانواده‌اش به پاریس تمام شود آنها از طریق نگهبانی شهرک محل اقامت‌شان متوجه می‌شوند فردی که برای نگهداری از خانه‌شان در باغ حضور داشت، وسایلی را با خود به داخل باغ آورده است. نگهبان شهرک در تماس تلفنی با وحیده محمدی فر همسر داریوش مهرجویی به او گفته بود: آقایی که به خانه شما سر می‌زند اثاثیه منزل با خود آورده است. آیا شما در جریان هستید؟

گم شدن دو سنتور از خانه داریوش مهرجویی پیش از قتل او و همسرش هرچند به پلیس گزارش نشده بود اما به یکی از سرنخ‌های احتمالی ماموران تبدیل شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید به نقل از  سایت جنایی، این دو سنتور که با حک نام و عکس بهرام رادان و داریوش مهرجویی روی آنها، ارزش بسیار بالایی پیدا کرده‌اند زمانی گم شدند که این زوج در فرانسه بودند.

چند ماه قبل از قتل داریوش مهرجویی و همسرش آنها به همراه دخترشان به سفر فرانسه رفتند و مدتی در پاریس اقامت داشتند. دلتنگی داریوش مهرجویی و دخترش برای ایران باعث شد تا آنها دوباره به ایران برگردند. آنطور که یکی از نزدیکان داریوش مهرجویی به خبرنگار سایت جنایی گفته داریوش مهرجویی فضای اجتماعی پاریس را دوست نداشته و حتی گفته: اینجا ساعت 9 شب انگار گرد مرگ می‌پاشند تو شهر، من برمی‌گردم ایران می‌روم باغم!

اقامت در باغ داریوش مهرجویی
چند روز قبل از اینکه سفر داریوش مهرجویی و خانواده‌اش به پاریس تمام شود آنها از طریق نگهبانی شهرک محل اقامت‌شان متوجه می‌شوند فردی که برای نگهداری از خانه‌شان در باغ حضور داشت، وسایلی را با خود به داخل باغ آورده است. نگهبان شهرک در تماس تلفنی با وحیده محمدی فر همسر داریوش مهرجویی به او گفته بود: آقایی که به خانه شما سر می‌زند اثاثیه منزل با خود آورده است. آیا شما در جریان هستید؟

وحیده محمدی فر بلافاصله از نگهبان می‌خواهد جلوی این کار را بگیرد و بعد هم خودش در تماس تلفنی با آن فرد می‌گوید که باید خانه را خالی کند . خانواده مهرجویی از طریق نگهبان متوجه می‌شوند که این فرد بدون اجازه آنها خواهرش را برای اقامت به آن خانه آورده است.

او به خانواده مهرجویی گفته بود: شما چندماهی نیستند و خواهر من هم جایی نداشت. برای همین می‌خواستم به طور موقت در خانه شما بماند تا جایی را پیدا کند.

اینطور که مشخص شده است این فرد دفتر کار داریوش مهرجویی را که ساختمانی کوچک کنار ساختمان اصلی باغ است، برای اقامت خواهرش درنظر گرفته بود. در نهایت با مخالفت خانواده مهرجویی و پیگیری نگهبان شهرک آن شخص محل را ترک می‌کند.

گم شدن سنتورها
در نهایت پس از اینکه داریوش مهرجویی همراه خانواده‌اش به ایران آمد متوجه شدند دو سنتور که از فیلم سنتوری یادگار مانده و نزد داریوش مهرجویی بوده، گم شده است. اسم و عکس بهرام رادان و داریوش مهرجویی روی این سنتورها حک شده بود و آنها در دفترکار آقای مهرجویی نگهداری قرار داشت.

به این ترتیب وحیده محمدی فر موضوع را با وکیل خود در میان گذاشت و درخواست کمک کرد. با توجه به اینکه آن فرد از آشنایان خانم محمدی فر بود، خانواده مهرجویی تصمیم گرفتند شکایتی مطرح نکنند و قرار بر این شد که در یک گفت و گوی دوستانه با حضور وکیل، سنتورها با کدخدامنشی از این فرد گرفته شود. اگرچه قرار ملاقات گذاشته شد اما آن فرد سر قرار حاضر نشد و تماس های مکرر آقای مهرجویی را هم بی پاسخ گذاشت و در نهایت تلفنش را از دسترس خارج کرد.

پس از آن وحیده محمدی فر با هماهنگی وکیلش در صفحه مجازی خود اعلام کرد که خرید و فروش سنتور های گمشده از خانه داریوش مهرجویی خلاف است چرا که آنها به سرقت رفته‌اند.

روز گذشته یکی از مظنونانی که توسط پلیس مورد تحقیق قرار گرفت همین فرد بود. او که مظنون به سرقت سنتور ها نیز هست ادعا کرده سرقتی در کار نبوده است اما پلیس تحقیقات علمی گسترده ای را برای بازجویی از این مرد به کار گرفته و فعلا تحقیقات از وی همچنان ادامه دارد.

سرقت سنتورها در حالی اتفاق افتاد که کلیه اسناد ملکی و خصوصی این خانواده که در گاوصندوق نگهداری می شد، پیش از سفر اعضای خانواده به پاریس توسط وحیده محمدی فر از گاوصندوق خارج و به مکانی امن دست فردی معتمد سپرده شده بود. به همین دلیل هم عاملان قتل بعد از اینکه صندوق را باز کردند نتوانستند سندی به دست بیاورند. البته هنوز معلوم نیست که عاملان قتل آیا به دنبال سندی بوده اند یا فقط برای صحنه سازی اقدام به باز کردن گاوصندوق کرده اند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین