|
|
امروز: پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۳
کد خبر: ۳۷۳۶۴۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۳
این سازمان در سایت رسمی خود اعلام کرد: بنا به دعوت عربستان؛ رئیس سازمان اسلامی در دوره کنونی‌ و رئیس کمیته اجرایی سازمان همکاری اسلامی، کمیته اجرایی این سازمان نشست اضطراری و فوق‌العاده‌ای را در سطح وزراء به منظور بررسی تشدید شرایط نظامی در غزه و اطراف آن و وخامت اوضاع که تهدیدی علیه غیرنظامیان و امنیت و ثبات منطقه است، برگزار خواهد شد.


سازمان همکاری اسلامی امروز (شنبه) اعلام کرد که نشست اضطراری وزارتی کمیته اجرایی این سازمان برای بررسی پیامدهای جنگ در غزه برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، به نقل از الیوم السابع، این سازمان در سایت رسمی خود اعلام کرد: بنا به دعوت عربستان؛ رئیس سازمان اسلامی در دوره کنونی‌ و رئیس کمیته اجرایی سازمان همکاری اسلامی، کمیته اجرایی این سازمان نشست اضطراری و فوق‌العاده‌ای را در سطح وزراء به منظور بررسی تشدید شرایط نظامی در غزه و اطراف آن و وخامت اوضاع که تهدیدی علیه غیرنظامیان و امنیت و ثبات منطقه است، برگزار خواهد شد.

این سازمان تاکید کرد که این نشست اضطراری کمیته اجرایی سازمان همکاری اسلامی در روز چهارشنبه ۱۸ اکتبر ۲۰۲۳ در مقر دبیرکلی در جده برگزار می‌شود.

پیشتر وزیران خارجه ایران و عراق خواهان فعالیت هماهنگ و فعال کشورهای اسلامی برای کمک به فلسطین و توقف حملات خصمانه رژیم صهیونیستی شدند. آنها همچنین برگزاری نشست اضطراری سازمان همکاری اسلامی برای بررسی تحولات در فلسطین را خواستار شدند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین