|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۶
کد خبر: ۳۷۳۵۷
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۲
وی بیان کرد: در تحقیقات مشخص شد گازگرفتگی به دلیل بسته بودن مسیر دودکش بخاری صورت گرفته و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.
فرمانده انتظامی شهرستان شازند گفت: یک عروس و داماد در این شهرستان بر اثر گازگرفتگی جان خود را از دست دادند.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «احمد رضا چگینی» افزود: این زوج 25 و 30 ساله تنها یک شب از آغاز زندگی مشترکشان می گذشت که به دلیل گازگرفتگی فوت کردند.

وی بیان کرد: در تحقیقات مشخص شد گازگرفتگی به دلیل بسته بودن مسیر دودکش بخاری صورت گرفته و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

***نوه حساب پدربزرگش را خالی کرد

رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: نوه ای که حساب پدربزرگ خود را در شهرستان اراک خالی کرده بود دستگیر شد.

سرگرد «مصطفی نوروزی» افزود: با وصول شکایت فردی مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی، موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی بیان کرد: در تحقیقات فنی نوه فردشاکی شناسایی و در بازجویی های صورت گرفته به چندین مرحله برداشت از حساب پدربزرگش اعتراف کرد.

رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شد.

سرگرد نوروزی از مردم خواست، در حفظ اطلاعات حساب بانکی خود حساس باشند و به هیچ عنوان این اطلاعات را در اختیار دیگران قرار ندهند.



*** متلاشی شدن باند سرقت در شهرستان های اراک و خمین

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی، از متلاشی شدن یک باند سرقت در شهرستان های اراک و خمین خبر داد.

سرهنگ «رضا احمدی» افزود: با شکایت های متعدد در خصوص سرقت خودرو و مغازه در چند ماه اخیر موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی بیان کرد: در تحقیقات اولیه مشخص شد سارقان سرقت های خود را از شهرستان های اراک و خمین انجام می دهند.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی سرکرده این باند که دارای 12 فقره سابقه کیفری است و دو همدست دیگر با سوابق متعدد کیفری شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ احمدی عنوان کرد: متهمان در بازجویی های صورت گرفته به 23 مورد سرقت خودرو، 15 سرقت مغازه و یک دستگاه موتورسیکلت اعتراف کردند.

وی گفت: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شدند.

***توقیف خودروی نیسان با 45 راس احشام سرقتی در دلیجان

فرمانده انتظامی دلیجان از توقیف یک دستگاه نیسان با 45 راس گوسفند سرقتی، از روستایی در توابع شهر نراق در جمعه شب خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «حمزه امین نژاد» افزود: صبح امروز ماموران انتظامی کلانتری 13 شهر نراق در یکی از محورهای فرعی روستایی یک دستگاه خودروی وانت را با بار گوسفند مشاهده کردند و زمانی که ماموران انتظامی قصد توقف خودرو را داشتند راننده از محل متواری شد.

وی اظهارکرد: در عملیاتی تعقیب و گریز ،خودروی وانت متوقف شد و احشام سرقتی توقیف شد.

سرهنگ امین نژاد گفت: دو راس از گوسنفدان سرقت شده به دلیل بارگیری غیر اصولی تلف شده اند.

وی اظهار کرد: در بررسی صورت گرفته از بخش های مختلف شهرستان، مشخص شد که گزارشی از وقوع سرقت احشام به پلیس گزارش نشده است.

وی ادامه داد: با انتقال احشام سرقتی به یگان انتظامی و بعد از گذشت ساعاتی مردی روستایی با مرکز فوریت های پلیس 110 شهرستان تماس گرفت و اعلام کرد که تعدادی از گوسفندانش مفقود شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان افزود: مراحل تحویل این دام های سرقتی به صاحبش در دست انجام است و تحقیقات تکمیلی ادامه دارد.
از ابتدای امسال تاکنون وقوع سرقت در استان مرکزی شش درصد کاهش و کشف سرقت ها چهار درصد افزایش داشته است.ک/1


منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین