|
|
امروز: چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۱:۵۲
کد خبر: ۳۷۳۵۶۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۹
روزنامه تایمز انگلیس به نقل از «منابع آگاه» اعلام کرد که دولت انگلیس قصد دارد برای حمایت و پشتیبانی نظامی از رژیم صهیونیستی و نظارت بر پروازها بر فراز آسمان اسرائیل، دو ناو نیروی دریایی سلطنتی را به شرق مدیترانه اعزام کند.

مهر نوشت: برخی از رسانه‌های انگلیس مدعی شدند که دولت این کشور به منظور حمایت نظامی از رژیم صهیونیستی ناو جنگی به منطقه اعزام می‌کند.

به نقل از رویترز، روزنامه تایمز انگلیس به نقل از «منابع آگاه» اعلام کرد که دولت انگلیس قصد دارد برای حمایت و پشتیبانی نظامی از رژیم صهیونیستی و نظارت بر پروازها بر فراز آسمان اسرائیل، دو ناو نیروی دریایی سلطنتی را به شرق مدیترانه اعزام کند.

این روزنامه به نام این «منابع آگاه» اشاره‌ای نکرده و رویترز نیز اعلام کرد که «وزارت دفاع بریتانیا نیز درباره این گزارش هیچ اظهارنظری نکرده است.»

در ادامه حمایت‌های آشکار دولتهای غربی از جنایت‌های رژیم صهیونیستی و کشتار مردم غزه ساعاتی پیش دولت فرانسه اعلام کرد که همه تظاهرات طرفداران فلسطینی را با این ادعا که چنین تظاهراتی «نظم عمومی را تهدید می کند»، ممنوع می کند.

جرالد دارونین وزیر کشور فرانسه با ارسال بخشنامه‌ای به فرمانداران مناطق مختلف مدعی شده که تظاهرات «احتمالاً موجب اختلال در نظم عمومی خواهد شد» و دستور داده که «سازمان‌دهندگان تظاهرات باید دستگیر شوند.»

پس از اینکه دولت فرانسه ممنوعیت برگزاری هر گونه تظاهرات در دفاع از فلسطین و محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی در نوار غزه را اعلام کرد، نیروهای پلیس با حامیان فلسطین در شهر پاریس درگیر شدند و برای متفرق‌کردن آنها از گاز اشک‌آور استفاده کرد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین