|
|
امروز: جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۲
کد خبر: ۳۷۳۵۶۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۰۱:۲۱
منوچهر متکی در نشست هیئت عالی شورای وحدت اصولگرایان با تاکید بر اینکه قدرت و تحرک در کار تشکیلاتی، رمز موفقیت هر فعالیت سیاسی و انتخاباتی است، گفت: حضور همه اقشار در فهرست انتخاباتی در تهران و استان‌ها، ایجاد نشاط و امیدآفرینی در فرایند انتخابات و زمینه‌ساز مشارکت بالای مردم است.

سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان با بیان اینکه کارگران، ورزشکاران و هنرمندان نماینده‌ای در فهرست انتخابات ما دارند، اظهار کرد: جوانان، دانشگاهیان، اصناف و بانوان هم جایگاه ویژه‌ای در فهرست‌های شورای وحدت پیدا می‌کنند.

به گزارش ایسنا، منوچهر متکی در نشست هیئت عالی شورای وحدت اصولگرایان با تاکید بر اینکه قدرت و تحرک در کار تشکیلاتی، رمز موفقیت هر فعالیت سیاسی و انتخاباتی است، گفت: حضور همه اقشار در فهرست انتخاباتی در تهران و استان‌ها، ایجاد نشاط و امیدآفرینی در فرایند انتخابات و زمینه‌ساز مشارکت بالای مردم است.

وی با بیان اینکه کارگران، ورزشکاران و هنرمندان نماینده‌ای در فهرست شورای وحدت اصولگرایان خواهند داشت، تصریح کرد: اقشاری همچون جوانان، دانشگاهیان، اصناف و بانوان جایگاه ویژه‌ای در فهرست‌های شورای وحدت پیدا می‌کنند. اصرار داریم در کار تشکیلاتی به میدان آوردن ظرفیت همه گروه‌ها و اقشار یک راهبرد دوراندیشانه و شیوه‌ای عالمانه و حرفه‌ای است.

متکی افزود: خرد جمعی هنگامی محقق می‌شود که همه نیروها و افکار در میدان عمل و رقابت وارد شوند تا از ظرفیت‌شان به شکل شایسته بهره‌مند شویم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین