|
|
امروز: شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۱
معاون کنسولی، مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه:
کد خبر: ۳۷۳۴۵۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۷
معاون کنسولی، مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه در این دیدار گفت: از برگزاری نشست‌های منظم درباره مسایل کنسولی بین دو کشور استقبال و حمایت می‌کنیم.وی ادامه داد: انتظار داریم افغانستان بیش از پیش مانع تردد غیرقانونی اتباع آن کشور به ایران شود تا همکاری در زمینه ترددهای قانونمند تقویت شود.
معاون کنسولی، مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه تاکید کرد: انتظار داریم افغانستان بیش از پیش مانع تردد غیرقانونی اتباع آن کشور به ایران شود تا همکاری در زمینه ترددهای قانونمند تقویت شود.

به گزارش ایلنا، مدیرکل کنسولی وزارت امور خارجه افغانستان امروز با علیرضا بیکدلی، معاون کنسولی، مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار کرد.

وی گزارشی از محورهای نشست مشترک کنسولی دو کشور در تهران ارائه کرد.

معاون کنسولی، مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه در این دیدار گفت: از برگزاری نشست‌های منظم درباره مسایل کنسولی بین دو کشور استقبال و حمایت می‌کنیم.  

وی ادامه داد: انتظار داریم افغانستان بیش از پیش مانع تردد غیرقانونی اتباع آن کشور به ایران شود تا همکاری در زمینه ترددهای قانونمند تقویت شود.

بیکدلی با توجه به علاقه وافر اتباع افغانستان به شرکت در مراسم اربعین خواستار هماهنگی بیشتر دو کشور برای رفت و برگشت زائران افغانستان شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین