|
|
امروز: سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۲
کد خبر: ۳۷۳۴۰۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵
این مقام کاخ سفید درباره عملیات «طوفان الاقصی» تصریح کرد: «واضح است که حمله حماس پیچیده بود و از ماه‌ها قبل برنامه‌ریزی شده و آنها به خوبی برای آن آماده بودند».کربی اضافه کرد: «ما هنوز در حال جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات در مورد چگونگی انجام این عملیات حماس هستیم و هنوز به جمع‌بندی نهایی نرسیده‌ایم».


جان کربی هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی در شورای امنیت ملی کاخ سفید بامداد چهارشنبه مدعی شد: هر طرفی، مانند حزب‌الله یا دیگران، باید قبل از تصمیم‌گیری برای مداخله در درگیری‌های [فلسطین اشغالی] به دقت فکر کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید به نقل از  فارس، کربی در مصاحبه با شبکه «الجزیره»، درباره اعزام ناو هواپیمابر «جرالد فورد» به دریای مدیترانه گفت: «این ناو عنوان پیام بازدارندگی و حفاظت از منافع ما در منطقه حضور دارد».

وی با بیان اینکه آمریکا با شرکای خود در اروپا و غرب آسیا از جمله قطر در تماس است، اظهار داشت: «ما از اقدامات اسرائیل برای دفاع از خود حمایت خواهیم کرد».

این مقام کاخ سفید درباره عملیات «طوفان الاقصی» تصریح کرد: «واضح است که حمله حماس پیچیده بود و از ماه‌ها قبل برنامه‌ریزی شده و آنها به خوبی برای آن آماده بودند».

کربی اضافه کرد: «ما هنوز در حال جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات در مورد چگونگی انجام این عملیات حماس هستیم و هنوز به جمع‌بندی نهایی نرسیده‌ایم».

وی درباره به اسارت گرفته شدن صهیونیست‌ها در طوفان الاقصی نیز گفت: «کارشناسان اطلاعاتی ارتش آمریکا به اسرائیلی‌ها در این‌باره مشاوره داده‌اند. درباره مکان گروگان‌ها، شرایط بازداشت آنها و اینکه آیا آنها از مکانی به مکان دیگر منتقل می‌شوند اطلاعات زیادی نداریم».
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین