|
|
امروز: سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۶
کد خبر: ۳۷۳۳۷۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۴
معاون وزیر راه و شهرسازی در ادامه تصریح کرد: هموطنان درصورت مواجهه با موارد مشکوک تعرض و یا تصرف اراضی دولتی می‌توانند با ارسال پیامک به سامانه ۳۰۰۰۴۱۷۳۵، این موارد را گزارش داده و همیار نیروهای یگان حفاظت و دولت در مبارزه با زمین خواری باشند و به آن سرعت بدهند.

سازمان ملی زمین و مسکن برای گزارش‌های مردمی تعرض به زمین‌های دولتی اقدام به راه‌اندازی سامانه پیامکی کرده است.

به گزارش ایسنا، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از راه اندازی سامانه پیامکی یگان حفاظت این سازمان با شماره ۳۰۰۰۴۱۷۳۵ برای گزارش‌های مردمی از تعرض و یا تصرف اراضی دولتی خبر داد.

ارسلان مالکی گفت: راه اندازی این سامانه می‌تواند راهکار مناسبی برای کمک به دولت در جلوگیری از هرگونه تعرض به اراضی دولتی و زمین خواری در کشور باشد.

معاون وزیر راه و شهرسازی در ادامه تصریح کرد: هموطنان درصورت مواجهه با موارد مشکوک تعرض و یا تصرف اراضی دولتی می‌توانند با ارسال پیامک به سامانه ۳۰۰۰۴۱۷۳۵،  این موارد را گزارش داده و همیار نیروهای یگان حفاظت و دولت در مبارزه با زمین خواری باشند و به آن سرعت بدهند.

وی افزود: گزارش دهی مردمی این سامانه به صورت ۲۴ ساعته خواهد بود. بدین ترتیب، افراد می‌توانند در هر ساعت شبانه روز در صورت مشاهده موارد دست درازی و تجاوز به زمین‌های  دولتی و ملی با ارسال پیامک به شماره مذکور گزارشات خود را اعلام کنند.

مالکی پیشگیری از تعرض به اراضی دولتی را مهمترین وظیفه یگان حفاظت دانست و خاطر نشان کرد: امیدواریم با همکاری دو سویه مردم و یگان حفاظت بتوانیم دست زمین خواران  و سودجویان را از اراضی دولتی کوتاه کنیم.

بنابراین گزارش علاوه بر  سامانه  پیامکی، شماره تلفن ۱۶۵۶ مربوط به یگان حفاظت از اراضی سازمان ملی زمین و مسکن برای دریافت گزارشات مردمی درخصوص تصرف به اراضی ملی و دولتی در اختیار شهروندان قرار دارد.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین