|
|
امروز: پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۳
کد خبر: ۳۷۳۲۹۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۳
مدودف در پایان پیامش تصریح کرد: از اینجا به بعد همه چیز فقط بدتر می‌شود. باید توقع موشک‌ها، تانک‌ها و به زودی حتی هواپیماها را از سوی کی‌یف در بازار سیاه داشته باشید.

ایسنا: رئیس‌جمهور پیشین و معاون شورای امنیت روسیه امروز (دوشنبه) ضمن بیان اینکه تسلیحات ارسال‌ شده به «رژیم نئو نازی در اوکراین» اکنون به‌ طور فعال در تل‌آویو استفاده می‌شوند، خطاب به متحدان ناتو گفت که «آیا به اندازه کافی بازی کرده‌اید؟»

دیمیتری مدودف، معاون شورای امنیت روسیه که سابقا رئیس‌جمهور و نخست‌وزیر این کشور هم بوده، در پیام‌رسان تلگرام نوشت: مقامات فاسد اوکراینی هر چیزی را که پیشتر به دست آورده بودند، معامله کرده‌اند.

وی افزود: آن‌ها گاز و نفت، مواد غذایی و سایر چیزها را دزدیدند. بعلاوه، این تسلیحات درست مانند سلاح‌های به جا مانده از آمریکایی‌های فراری در افغانستان، به طور غیرقابل کنترلی در تمام نقاط حساس استفاده خواهند شد.

مدودف در پایان پیامش تصریح کرد: از اینجا به بعد همه چیز فقط بدتر می‌شود. باید توقع موشک‌ها، تانک‌ها و به زودی حتی هواپیماها را از سوی کی‌یف در بازار سیاه داشته باشید.

او روز شنبه با بیان اینکه آمریکا «بازیگر اصلی» درگیری فلسطین-رژیم صهیونیستی است، گفت که آمریکا باید در حل‌وفصل این درگیری مشارکت کند اما در عوض روسیه و اوکراین را در مقابل هم قرار می‌دهد.

دیمیتری مدودف در این خصوص افزود: درگیری میان اسرائیل و فلسطین دهه‌هاست که ادامه دارد و ایالات متحده آمریکا بازیگر اصلی این درگیری است. اما آمریکای احمق و متحدانش به جای آنکه برای حل‌وفصل این درگیری همکاری کنند، علیه ما به نئونازی‌ها کمک می‌کنند و روسیه و اوکراین را به درگیری می‌کشانند.

درگیری‌ها امروز (دوشنبه) در سومین روز از عملیات طوفان الاقصی توسط گردان‌های عزالدین قسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) علیه اشغالگران بین نیروهای رژیم صهیونیستی و مبارزان مقاومت فلسطین در مناطقی در داخل اراضی اشغالی ادامه دارد و صهیونیست‌ها نیز به حملات خود به مناطق مختلف نوار غزه ادامه می‌دهند که منجر به شهادت غیرنظامیان بی‌دفاع و تخریب منازل و مساجد شده است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین